Zoals de titel het al zegt, ik heb tijdens de les last van mijn enkels. Maakt niet uit als ik mijn beugels super kort doe, of super lang, of normaal. Maakt helemaal niks uit, ze doen pijn. Gister heb ik een bosrit gereden van anderhalf uur en elke keer als we gingen draven deden mijn enkels super pijn. Toen ik vanochtend reed kreeg ik er na een half uur pijn, dus beugels langer, hielp helaas niet. Ik vind rijden echt heel erg leuk en heb hier ook nog niet eerder last van gehad, pas zo'n 2 maanden.
Weet iemand wat ik er aan kan doen en hoe het komt?
Als je meer wilt weten, hoor ik het graag

Ik wist niet waar ik dit neer moest zetten, dus als een mod het zou moeten verplaatsen, graag.
Alvast heeeel erg bedankt, ik wil er graag vanaf!

), en als ik weer last/pijn begin te krijgen van me enkels en ik moet rijden, vraag ik vaak of ik zonder beugels mag rijden, want dat voelt vaak alsof het dan een hemel is voor me enkel, als ik beugels in heb, doet het bij mij soms ook gewoon echt pijn. Ook zwik ik snel tijdens het rennen, niet leuk, 1 voordeel bij gym: stom onderdeel? Meteen zeggen dat ik last van me enkel heb
en mijn lievelingspony heeft een zadel met beugels met schuine stukjes maar ook hierbij heb ik last van mijn enkels.
en in de zomer krijg ik weer nieuwe jophurds, dus dan misschien even kijken voor jophurds met veters