Extreme makeover Maartje edition!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Extreme makeover Maartje edition!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-13 18:04

Omdat ik héél erg blij ben met het resultaat na dat ik in een opwelling vandaag de kapperszaak ben ingestapt (met m'n hele lange haar) en m'n haar kort heb laten knippen. Wou ik het toch graag met jullie delen, al weet ik niet zeker of dit mag??... Maar ben er toch stiekem wel trots op, en ik vind mezelf een durfal! Want ik heb toch best opeens een berg haar eraf laten knippen, maar het resultaat mag er wezen! :D

Ik zet de 'before' foto er ook nog even bij, zo'n verschil!

Afbeelding

Oke, komen ze:

Het was eerst erg krullerig, deels denk ik door regen, die foto's kán ik ook plaatsen, maar zo ga ik het dus niet dragen!

Na even wat her-modelleren zit het nu zo! En ben er erg tevreden over (eerder, zo krullerig had ik wel een beetje spijt! nu helemaal weg!)

vooraanzicht:
Afbeelding

rechteraanzicht:
Afbeelding

Linkeraanzicht:
Afbeelding

Iedereen die erover zit te denken om z'n lange haar kort te laten knippen, ik zeg, gewoon doen! En niet op zo'n halflang haar kapsel gaan zitten, maar hop, gewoon de boel eraf! Je moet gewoon die stap durven zetten, ik heb 'm na 4 jaar uiteindelijk genomen! :+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 18:05

Heb je het -ook bij de before foto- nou aan de zijkant opgeschoren?
Ik vind dit je een stuk vlotter staan! Alleen dat opscheren is niet mijn ding en vind ik ook minder mooi :o
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 26-04-13 18:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 18:06

Ik blijf erbij... :~

Maartje1990

Re: Extreme makeover Maartje edition!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-13 18:06

Ja, daar was het ook al opgeschoren, bedoeling is dat ik dat nu ga laten bijgroeien :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 18:06

+:)+ Ik knip het eens per jaar , maar kort houd ik niet van dus half lang tot mijn kaak ongeveer :)

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 18:15

Heel knap dat je het aangedurfd hebt. Alleen als ik eerlijk ben vond ik het lange haar toch een stuk leuker. :=

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 18:16

Tellie schreef:
Heel knap dat je het aangedurfd hebt. Alleen als ik eerlijk ben vond ik het lange haar toch een stuk leuker. :=

ik ook :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 18:18

ik moet zeggen dat ik je lange haar heel mooi vond, maar ik vind je nieuwe haar ook wel héél gaaf hoor! staat je heel mooi! je kan het prima hebben :j

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 18:19

Enneh.. Nu vraag ik me stiekem af of je misschien het haar ook gelijktijdig gedoneerd hebt aan een van de haarstichtingen :o Zodat er iemand die door chemokuren zijn/haar haar verloren is weer blij kan zijn met een pruik..

Wel knap dat je het gedurfd hebt! Ik heb dan voor stichting haarwens een vlecht van 40 cm laten knippen, maar ik heb er wel ontzettend lang over getwijfeld! :D

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 18:20

Knap dat je dat zomaar durft! Ik vind dat opgeschoren wel iets aparts hebben. Hoewel ik het lange haar je vrouwelijker vind staan maakt dit je wel "pittiger".

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 18:21

Stoer zeg, dat je dat gedurfd hebt! Ik vond je lange haar wel leuker, maar dit korte koppie staat je ook goed.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 18:21

Nu nog een knalkleurtje :D

Vind het erg leuk staan. Heb zelf jaren kort haar gehad na een jeugd met lang haar en bij mij moest het steeds korter tot het op een gegeven moment gemilimeterd was :P Nu is het weer aan het groeien, alleen heb ik de laatste jaren eigenlijk altijd iets op m'n hoofd dus je ziet er niet zo veel van.

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 18:23

Super stoer! En je kan het zeker hebben! Alleen als ik heel eerlijk ben vind ik lang mooier, kort haar maakt je iets ouder. Maar je blijft evengoed een knappe meid!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 18:27

Dit kapsel vráágt om meer kleur Maartje! Staat je lekker pittig.
Heel eerlijk gezegd zag je er met het lange haar wel 'liever' en vrouwelijker uit.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-13 18:33

Ik heb m'n haar niet gedoneerd, wel aan gedacht, maar dat is alles. Waarom ik het niet heb gedaan? Geen idee.

Ik vind het trouwens wel fijn als het me juist iets ouders doet lijken, ik ben al 2 jaar op rij op m'n stage voor een 13 jarige aangezien (lerarenopleiding Engels, stage op een school, werd voor een eerstejaars gezien). En ik ben (nu) 23 jaar.

M'n lange haar vond ik trouwens ook zéker heel erg mooi :j daarom heb ik ook zo lang getwijfeld (zo'n pakweg 4 jaar loop ik al rond met het idee om het kort te laten knippen). Maar ben blij dat ik het heb gedaan :j En een 'knalkleurtje' ik vind m'n eigen haarkleur erg mooi en hou erg van gewoon natuurlijke haarkleur, ben ik toch een beetje vanaf gestapt vandaag, want heb er wat highlights in laten zetten (voor het eerst in 23 jaar! )

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 18:35

Vind het korte je erg goed staan, stuk vlotter.
Vind alleen het opgeschoren stukje vreselijk, sorry.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-13 18:37

Yv_ schreef:
Vind het korte je erg goed staan, stuk vlotter.
Vind alleen het opgeschoren stukje vreselijk, sorry.

geeft niks! Laat ik nu ook bijgroeien!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 18:37

Ik vind het je hartstikke goed staan! Bij de eerste foto dacht ik.. 'Och, een meisje van een jaar of 15'. Je lijkt gelijk een stuk volwassener :D Die sidecut vind ik ook erg stoer!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-13 18:38

Ghostattack schreef:
Ik vind het je hartstikke goed staan! Bij de eerste foto dacht ik.. 'Och, een meisje van een jaar of 15'. Je lijkt gelijk een stuk volwassener :D Die sidecut vind ik ook erg stoer!

ah zie je... 15 :')

Nou, nog een extra reden dat ik er blij mee ben. Want 15 ben ik al 7 jaar niet meer :+

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 18:39

Ik vind kort haar niks, vind dat het vrouwelijke vaak zo weghalen, maar het staat niet verkeerd.

Wel knap, zou ik nooit aandurven :))

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 18:39

Maartje1990 schreef:
Ghostattack schreef:

ah zie je... 15 :')

Nou, nog een extra reden dat ik er blij mee ben. Want 15 ben ik al 7 jaar niet meer :+

Haha, toch staat het lange je ook heel goed! Je lijkt er alleen een stuk jonger door :) Maar wees niet getreurd, ik word altijd een jaar of 12 geschat door mijn lengte :+ En daar kun je helaas niks aan doen :')

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 18:43

Ik vind het er mooi uitzien!! Ik vind korthaar normaal wat voor mannen maar dit ziet er nog heel vrouwlijk uit!! Heeft je kapper goed gedaan!!

Ik heb zelf ook dat probleem dat ik er jonger uitzie als ik ben.. ben in 1 maand 19 en mensen denken dat ik ook een jaar of 13-14 ben.. ook als ik nu in de auto rij zie je mensen kijken.. Heeeel irritant!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 19:36

LZP -> MW

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 19:45

Staat je super,lekker vlot!

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 20:06

Het lange voorheen vond ik ook mooi, staat wat liever. Maar dit staat je ook super, heel pittig!