Hier ook iemand. Bij mij is het doorgeslagen in (wat ze denken is) CVS en een hoop onverklaarbare klachten (die erger werden door de pfeiffer) en dit is ook geen pretje.
Wat iedereen hier ook al zegt; luister alsjeblieft naar je lichaam. Ik heb doorgebuffelt nadat ik heel accuut ziek ben geworden en dit heeft me geen goed gedaan.
Ik ben nu moeër dan ooit en ik heb zelfs geen pfeiffer meer, het is allang uit mijn bloed. Mijn gewrichten, spieren, alles ligt gewoon plat.
En dat terwijl ik voordat ik zo accuut ziek werd een fanatieke hardloopster was en veel paardreed.
Ook heb ik extra darmklachten gekregen en loop ik met een constante migraine rond. Lezen, concentreren en lang spreken doen echt pijn.
Ook viel ik in 2 maanden 9 kilo af, maar gelukkig is dat er nu na 8 maanden weer aan.
Luister alsjeblieft naar je lichaam. Rust uit, maar beweeg wel. Put jezelf niet uit, maar ga ook niet als een zielige lap in bed hangen.
Als je eens wakker wordt en je goed voelt, ga dan even licht bewegen of iets doen wat je leuk vind.
Dan ben je in ieder geval al weer wat blijer voor je weer een terugval krijgt.
En als je je een tijdje beter blijft voelen, níet te snel gaan. Anders ben je al heel snel weer terug bij af
Lekker positief blijven helpt ook; uiteindelijk is het 'maar' pfeiffer.
Leuke dingen om te doen zijn bijvoorbeeld ook 'Wreck This Journal', af en toe als je er zin in hebt en '14000 things to be happy about' is ook een leuk boek.
Veel beterschap!