Nu was dit nog maar een 'normale' die goed groeide, maar mijn andere tanden wel wat verdrukte waardoor de tandarts hem er toch liever uit wou hebben. Op de foto's zagen we alleen dat de kies aan de andere kant gekanteld ligt, het stukje wat naar boven moet wijzen wijst naar de andere tand toe.

Deze wil de tandarts er niet zelf uit trekken omdat die toch wel erg lastig gaat zijn en ik word daarvoor dus door verwezen naar de kaakchirurg..

Zijn er hier meer mensen die daar ervaring mee hebben? Een kies laten trekken bij de kaakchirurg? Bij de tandarts vond ik echt niet fijn, ben behoorlijk verdoofd en nog enorm veel 'pijn'. Lag zelfs bijna te huilen in die stoel...
Maar hoe gaat dat bij die kaak chirurg? Aangezien het een enorm lastige kies betreft en het waarschijnlijk best een gewring en gewroet gaat worden (deze kies was al erg lastig, heb te weinig ruimte in mijn mond
). Ga je dan onder narcose? Heb je er veel napijn van?Ik heb werkelijk geen idee en heb al moeite om naar de tandarts te gaan (angst). Zit nu al te zweten voor de kaakchirurg......
ik moet 8 mei weer voor een operatie.
daar zijn er dus 2 getrokken hij was helemaal stuk

heel vreemd. Ook achteraf geen last gehad, kreeg wel Diclofenac mee maar niet gebruikt. Meestal heb je meer last van het er tegenop zien dan van de behandeling zelf............. 
kaakchirurg, voelde me meteen op mijn gemak bij hem.