Hoe slapen jullie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Hoe slapen jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:23

Ik ben wel heel nieuwsgierig hoe bokkers in slaap vallen :') , ik in totale darkness en woel van zij tot zij tot ik de prikkels voel dat ik er bijna ben.. Wel pieker ik veel en verzin in verhaaltjes , ik wordt wakker soms in de nacht en meestal 7 uur en slaap dan niet meer.

Zo hoe slapen jullie? Buik,Rug of ook op je zijkant?Diep of heel licht . lang of kort? Brand los! :') (en ja slaap ontwijkend gedrag , misschien wordt ik wel moe van jullie :j)

Roosch

Re: Hoe slapen jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:25

Ik slaap normaal gesproken heel lang en diep, meestal op m'n buik of in de foetushouding. Als vriendje niet hier is, doe ik mijn dekbed tussen mijn benen en sla zijn dekbed over me heen. :')
Ik <3 van slapen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:25

Ik slaap op mijn zij met mijn gezicht naar de muur, mijn hand onder mijn hoofd/kussen en verder lig ik in foetushouding met de deken ondermijn voeten gewikkeld. :') Als ik niet kan slapen ga ik altijd denken wat ik met veel geld zou doen, dan slaap ik zo en droom ik rustig verder. :Y)

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:26

Met de ogen dicht :P
Begin meestal op mijn rechterkant, dan draai ik op links, nog een keer op mijn rug daarna op mijn buik daarna val ik meestal in slaap :z . Zo niet dan lig ik vaak nog uren wakker. :\

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:28

[*]Ik pieker ook meestal over vanalles dus dan verzin ik verhaaltjes over mijn paard enzo. Ik lig meestal op mijn zij met mijn hoofd tegen de muur of op mijn rug. Ik slaap best vast en 's ochtends kan ik dus weer niet opstaan...

Anoniem

Nu al interessant := , foetushouding krijg ik buikpijn van en ik sla ook mijn dekbed over mijn voeten als ware :P Kan ook niet slapen zonder deken :P

Legoblokje

Op m'n linker zij of op m'n buik. En onder 3 warme dekens, en het moet dood stil zijn!

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:29

Ik slaap half op mn buik met 1 knie opgetrokken met mn ane arm onder me en mn andere arm onder mn kussen+ hoofd :p met mn gezicht van mn lief af omdat ik er niet tegen kan als hij in mn gezicht ademt ( iets tussen mn oren dat adem vies is hahaha )

Ik slaap altijd erg lang en behoorlijk diep terweil ik beter functioneer op korte diepe slaap :p
Droom ook veel.. En verzin net zoals jou verhaaltjes of lig te piekeren over dingen die er vaak niet toe doen haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:30

JCDJK schreef:
Op m'n linker zij of op m'n buik. En onder 3 warme dekens, en het moet dood stil zijn!

+1 ja doodstil elk geluidje haalt me uit mijn slaap

Dyonepooh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:30

Ik slaap op mn linker zij, Vaak met mn rechter hand onder me kussen, linker been over mn dekbed en mn rechterbeen er onder en heel hoog opgetrokken

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:31

Zonder kussen op me buik, zonder kiertje licht of geluid.
Van iedere voetstap, of lamp word ik al wakker. :')

En een warme deken met me voeten buitenboord.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:32

Oh wat ik begrepen heb, slaap ik trouwens regelmatig met m'n mond wijd open. Heel sexy. :D :D

Jessica_1998

Ik slaap eigelijk altijd verschillend, meestal heel licht+vaak wakker, maar vaak in foetushouding, of met mn handen onder mn hoofd en knie omhoog+anderr been er heel raar overheen

Maar op dit moment op mn rug met mn rechtervoet uit bed..

Doubtless

Wat een interessant topic :)) Leuk dat er mensen zijn die verhaaltjes verzinnen, daar zou ik nou nooit aan denken als ik niet kan slapen :D !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:33

Roosch schreef:
Oh wat ik begrepen heb, slaap ik trouwens regelmatig met m'n mond wijd open. Heel sexy. :D :D

Tot er een spin inkruipt := :x

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:35

Ik slaap in foetushouding, liefst met het donsdeken tussen mijn benen :+ Verder heb ik graag de tv aan, met het geluid heel stilletjes (vriendlief blijft meestal een uurtje langer op dan ik, dus hij zapt dan wat/zit te gamen). Dat is een overblijfsel van panische nachten als kind toen ik alleen moest slapen, door de tv voel ik me minder 'alleen' (dan was ik minder bang vroeger :')

Verhaaltjes verzinnen durf ik ook te doen als ik niet kan slapen

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:36

Ik lig steeds te rollen tot ik in slaap val :') meestal in een soort foetushouding, op mijn linker of rechterzij of op mijn buik met m'n armen onder m'n kussen :+

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:36

Ik slaap op m'n rechterzij, soms met één hand onder mijn kussen. En altijd met m'n mond open :o.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:39

Op mijn buik, geen kussen, een knie opgetrokken en dan maakt het niet echt uit welke kant mijn hoofd/been op liggen, verschilt per dag welke de voorkeur heeft :P

Depende

Het meest op mijn buik, maar ik kan eigenlijk in iedere houding wel slapen, draai ook heel veel soms word ik wakker met mijn hoofd en kussen aan het voeteneind van mijn bed. Licht of donker, kussen of niet maakt niet zoveel uit, wel moet ik altijd lezen anders kan ik niet slapen. Meestal lees ik een uurtje of zo, maar als ik heel moe ben kom ik niet verder dan 1 pagina, zou ik die pagina niet lezen dan lig ik zo een uur wakker.

Oh ja 1 voet moet onder mijn dekbed vandaan, die moet vrij zijn. :))

Maartje1990

euhm... Volgens mij begin ik op m'n rug, tot ik me, jawel, ga ergeren aan m'n voeten :') die staan dan zo rechtop en drukt het dekbed op, dat voelt dan niet prettig. Dan ga ik op m'n zij (welke maakt niet uit) En als ik niet kan slapen lig ik meestal te denken (wat de reden is dat ik niet slapen kan..) en lees vaak even voor ik ga slapen dan val ik soms bijna met het boek in slaap en dan doe ik snel de lamp uit zodat ik zo in slaap val.

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:44

Altijd op m'n zij en ook helemaal in elkaar gekropen. Meestal slaap ik direct maar ik moet er gewoon niet bij nadenken. Waarschijnlijk lig ik straks in bed te piekeren hoe en wanneer ik nou eens in slaap val, thanks. :D

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:44

Lig eerst op mijn rug, dan draai ik me op me linkerzij en soms ligt dat niet en gaan we dus over op recht, om vervolgens op me rug wakker te worden. Heb wel eens kramp in me kuit gehad nou dan zit je rechtop naast je bed. Wie nog meer?

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:45

Ik slaap op mn buik :P duurt wel min 1 uur voordat ik inslaap.
Altijd met lampje aan haha ( kan op de een of andere manier nie in slaap vallen zonder) en extra sloten op de slaapkamer haha hoezo para (slaapwandel) :o
Laatst bijgewerkt door Pam87 op 14-04-13 21:51, in het totaal 2 keer bewerkt

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:48

Het moet trouwens echt zo donker mogelijk zijn! Ik kan echt niet tegen licht in m'n kamer :') dus bij m'n ouders heb ik de luiken dicht. Bij m'n kamer heb ik een hele dikke zwarte gordijn waardoor het echt heel erg donker wordt! Dus echt heel erg fijn!