Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
badeendje schreef:'s ochtends weeg ik minder, ik merk dat dat echt wel een halve kilo/driekwart kilo kan verschillen. Ik weeg dus liever 's avonds vlak voor ik ga slapen, ik vind dat eerlijker op de een of andere manier.
Doubtless schreef:badeendje schreef:'s ochtends weeg ik minder, ik merk dat dat echt wel een halve kilo/driekwart kilo kan verschillen. Ik weeg dus liever 's avonds vlak voor ik ga slapen, ik vind dat eerlijker op de een of andere manier.
Een halve/3 kwart kilo verschil maar?
En je vindt het eerlijk om het gewicht van je lichaam te meten + je ontbijt, lunch en diner? Maar dat is toch geen deel van je lichaam?
. 
_JTM schreef:Hallo bokkers!
Ik had van de week een 'discussie' met mijn vriend over wanneer (op welk tijdstip) het het beste is om op de weegschaal te gaan staan.
Ik zei 's ochtends, nadat je naar het toilet bent gegaan en voordat je hebt gegeten... Vriendlief was het hier absoluut niet mee eens en vind dat je 's avonds op de weegschaal moet gaan staan, want dan hebben je heb gegeten, gedronken en weeg je het juiste gewicht?
)
Sabbientje schreef:Ik denk dat het niet zozeer uitmaakt wanneer je weegt. Zolang je het maar altijd rond hetzelfde tijdstip doet.
Dan pas kun je zien of je gewicht bent verloren, of juist niet.