Inmiddels weet ik echt niet meer wat ik moet en wat het kan zijn..
Even een uitleg van wat er speelt (hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel)
Sinds 2007 loopt ik al met klachten met mijn enkel.
Al meerdere malen bij de huisarts geweest en meerdere keren foto's laten maken, niks op te zien.
Speciale zolen gekregen, helpt niet.
Wat ik precies voel:
In principe als ik 's morgens mijn bed uit kom heb ik nog nergens last van.
Als ik na een uurtje (ongeveer) lopen of iets ga zitten voel ik mijn enkel een beetje.
Als ik mijn enkel ontspan voel ik een lichte pijn aan de rechterkant van mijn enkel.
Als ik weer wil gaan lopen gaat dit niet (niet met mijn voet plat op de grond) dan zak ik bijna door mijn voet van de pijn.
Wanneer ik me vooruit wil krijgen moet ik half hinkend op mijn hak maar wat proberen.
Het word met de jaren alleen maar erger (het begon namelijk met na een uurtje lopen liep ik na even rust 5 stappen pijnlijk en dan ging het wel weer goed) maar inmiddels is het dus zo erg dat ik zoals vanmiddag niet eens meer trap kan lopen (omhoog).
Trap op en af is zowiezo al een probleem sinds de laatste 2 jaar. Trap op moet ik op mijn teen (van de zere voet) en dan nog voel ik de hevige pijn en moet dus ook snel een stap met mijn andere voet zetten en de trap af kan ik zo goed als niet op mijn voet leunen (zelfs niet op mijn hak) en moet ik dus met mijn handen en andere been naar beneden komen. Daar ben ik gelukkig erg goed in dus dat is niet zo'n probleem.
Maar nu vraag ik me af, wat zou het misschien kunnen zijn? Heeft iemand hier ervaring mee gehad of heeft dit ook?
Ik begin langzaam de moed op te geven en heb al meerdere malen gezegd dat ze hem er maar af moeten halen.
Met deze pijn valt gewoon niet te leven.
Ben dus al meerdere malen bij de huisarts geweest maar die kijkt niet verder dan foto's maken..
Zijn er bijvoorbeeld dingen die ik aan kan geven wat ik zou kunnen laten onderzoeken hiervoor?
Ik hoop op positieve reacties, zodat de moed en hoop er misschien weer wat in komt..
Maar nu zie ik het echt allemaal niet zitten

p.s. mocht dit verkeerd staan, sorry..
die willen namelijk zeker weten dat ze niet iets beschadigen of verder stuk maken: eerst uitsluiten dan pas verder.

bedankt voor alle reacties!