Ik ben gisteren tijdens het douchen flauwgevallen /out gegaan. Ik stond te douchen met mijn vriend toen ik mij opeens heel misselijk voelde. Even later werd het glazig en viel ik weg. Gelukkig ving mijn vriend mij op en heeft mij geprobeerd omhoog te houden. Toen dit niet lukte heeft hij mij geprobeerd uit de douche te krijgen. Ik weet hier niks meer van. Toen ik mijn ogen open deed zag ik nog steeds niet goed, maar toen ik even zat ging het weer. Volgens mijn vriend ben ik 3x flauwgevallen, zelf voelde het aan als 1x.
Daarna voelde ik mij weer prima en ik heb gezellig met de familie ontbeten. Dit was niet de eerste keer dat ik mij zo voelde, maar wel de eerste keer dat ik echt helemaal out ging. De andere keren waren ook onder de douche, maar ben ik toen ik het voelde uit de douche gegaan en even wezen zitten.
Mijn vriend is zich natuurlijk dood geschrokken en ik ook. Nu ga ik vanmiddag de huisarts bellen, alleen ik ben bang voor de huisarts
Ik vroeg mij alf, of iemand anders dit ook heeft gehad?
Dus zenuwen kunnen ook meespelen.
Ik denk zelf dat het een combi is, van te warm, te weinig zuurstof en niet gegeten hebben. Volgende keer blijf ik niet onder de douche en ga ik direct uit de douche en ik zal een raam open zetten (brrrr). 

En zorgen voor ventilatie idd. En niet te warm douchen.
Als ik samen douche word ik gewoon heel benauwd en moe en ben bang dat ik dan gelijk weer flauw val.