Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

benangelique schreef:Schizofrenie is erfelijk en idd voor het leven. Ik zou het vertellen en dan samen naar de huisarts.

ElineBungle schreef:benangelique schreef:Schizofrenie is erfelijk en idd voor het leven. Ik zou het vertellen en dan samen naar de huisarts.
Niet noodzakelijk levenslang hoor. Er zijn mensen die hiervan 'herstellen' en terug de maatschappij ingaan.
Ts, ik zou als ik jou was eerder eens een psycholoog opzoeken als een huisarts. Of de huisarts zal je waarschijnlijk doorverwijzen. Ik denk dat zij ze véél beter kunnen helpen dan de mensen op bokt.
Om echt een beeld te vormen zal je in ieder geval je mogelijke symptomen uitgebreider moeten omschrijven bij iemand die er verstand van heeft. paardjes123 schreef:benangelique schreef:Schizofrenie is erfelijk en idd voor het leven. Ik zou het vertellen en dan samen naar de huisarts.
Dit is volgens mijn leraar psychopathologie niet bewezen. Je lijdt ook alleen aan schizofrenie op het moment dat je psychoses heb. Het klinkt niet als schizofrenie