Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heb je je wel eens laten testen? Op pheiffer ofzo? 
Somebitch schreef:Ik ben ook chronisch moe, tenminste zo noem ik het zelf maar. Ik sta doordeweeks om 6:15 op en ga rond 20:00 / 21:00 uur slapen.
In het weekend sta ik rond 8 / 9 uur op en slaap ik rond 20:00 / 21:30 uur... Er zitten ook wel dagen bij dat ik om 19:00 uur al op bed lig.
moonsparkle schreef:Somebitch schreef:Ik ben ook chronisch moe, tenminste zo noem ik het zelf maar. Ik sta doordeweeks om 6:15 op en ga rond 20:00 / 21:00 uur slapen.
In het weekend sta ik rond 8 / 9 uur op en slaap ik rond 20:00 / 21:30 uur... Er zitten ook wel dagen bij dat ik om 19:00 uur al op bed lig.
Zou ook wel willen soms zo vroeg willen slapen, ben alleen als ik geluk heb om half 18 thuis en dan is t anders koken, eten, douchen en weer naar bed
Ik kom ook pas laat thuis, hoor, meestal werken tot half 5 en dan gelijk door naar paard, ligt eraan of ik ga rijden of niet maar dan kom ik rond 7 / half 8 thuis dan snel eten (vriendlief ondertussen vaak gekookt) en dan eigenlijk op de bank hangen, tv kijken tot de eerste reclame en dan val ik in slaap.
Karenx schreef:Ik ben 17 en dut regelmatig! Powernap of gewoon wegvallen, heerlijk en je bent daarna een stuk effectiever. Mijn ervaring is dat ik beter even kan gaan liggen en dan daarna zoveel meer doe, dat het nog meer opschiet dan dat ik maar door blijf werken. Helamaal als ik lekker in het zonnetje zit / lig hmmm