listiglistje schreef:Kapperschool knippen ze je haar voor 2,50 (model) tot max 5 euro (salon)
Ik ben vrijdag geweest, wassen, ontkleuren, knippen, pony knippen, kleuren, stylen met haarlak en ander spul voor 20 euro
Was nog beter geknipt en gekleurd als bij een echte kapper!

Want hier namen ze de tijd voor je
en kijkt er de hele tijd een juf mee, die ook meehelpt en de boel goed in de gaten houdt!
Ja, maar het ging niet echt om het geld, ik dacht gewoon dat ik dat best zelf kon, die 2 cm er af doen. Maar toch bedankt voor de tip
O, en willen ze bij een kappersschool niet vaak dat je een beetje laat "spelen" met je haar, ik bedoel, dat ze een beetje de "moeilijkere dingen kunnen oefenen?$
Zoek schreef:Je puntjes knippen omdat het dan gezond blijft is onzin hoor, je haar groeit van uit je hoofdhuid en blijft gezond. De dooie puntjes komen omdat je het haar langs je schouders schuurt en daarom gaat en pluizen en ziet het er niet "gezond" uit. Zou je het niet knippen groeit het gewoon door alleen kunnen de puntjes er wat pluizig uit zien. Ik doe het niet zelf hihihi dat komt nooit goed!
Maar als je de puntjes niet afknipt, blijft je haar splitsen, en da's slecht voor je haar, heb ik altijd gehoord 
En mijn haar is al zo lang dat de puntjes niet meer langs de schouders schuren, dus dat kan het niet echt zijn...
VisibreTeam schreef:Ik knip regelmatig mijn eigen haar bij, maar heb alles in laagjes, dus dat is even met een scheermesje er doorheen en het zit weer

Met een scheermesje? Hie doe je dat dan?