Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Citaat:Hoe gaan de overvallers te werk?
De meeste overvallers komen binnen door gewoonweg aan te bellen. Ook komen ze binnen door inbraak, insluiping of overrompeling van de bewoners. Soms doen de overvallers zich voor als een bezorger van bijvoorbeeld post of bloemen, of ze vragen of ze het toilet mogen gebruiken. Bij overvallen wordt in de meeste gevallen gedreigd met geweld. Maar vaak leidt dat tot het gebruik van fysiek geweld. Een overval verloopt vaak chaotisch. Slachtoffers die de dader aanvallen, lopen een groot risico om gewond te raken
Ik zou het ook ontzettend naar vinden om 20 huizen te vragen of ik naar de wc kan, en niet naar de wc mag.
echt top! Beetje vertrouwen in de mensheid is niets mis mee, niet elke collectant is crimineel en de alle collectanten zijn mensen die ook moeten plassen en poepen 
(als het goed voelde en het een echte collectant was)
Alle geld dat ik heb, wordt besteed aan Knollie, aan mooie cursussen - en af en to koop ik eens in de uitverkoop een winkeldochter. phormicola schreef:Ik kan je geruststellen: OxfamNovib is momenteel echt aan het collecteren. Waarschijnlijk zit het wel goed, ook collectanten moeten weleens naar de wc

En als jij al met je zenuwen voor die man staat vertrouwd de hond het natuurlijk ook niet.