Morgen heb ik een afspraak bij de MDL arts, ook wel maag,darm,lever arts.
Ik heb namelijk al jaren klachten aan mijn darmen, zo heb ik 9 van de 10x diarree, maar dat kan HEEL SNEL afwisselen met obstipatie. Verder hoor je mijn darmen gewoon rommelen, heb ik buikkrampen en mijn buik staat soms letterlijk bol van de lucht.
Winderigheid krijg ik er als cadeautje bij, en dat is dan letterlijk (op de dagen dat ik last heb van mijn darmen), rotte eieren lucht.
Regelmatig heb ik slijm bij de ontlasting, maar gelukkig nooit bloed.
Ik vind het zelfs genant om te typen, laat staan uit te spreken
nu ben ik al verschillende keren bij mijn HA geweest, die in eerste instantie aan prikkelbare darm syndroom denkt.Op de dagen dat mijn darmen zo opspelen, ben ik ook extreem vermoeid, echt tot het vervelende toe.
Dat is al aanwezig bij het opstaan in de ochtend, en dan maakt het niet uit of ik om 21:00u naar bed ga, of om 23:00u, ik voel mij even vermoeid.
Hoe dan ook, ik ben nu doorverwezen naar de MDL arts, en daar moet ik morgen naar toe.
Vind het toch wel spannend, vooral omdat ik niet weet wat ik kan verwachten.
Nu is mijn vraag, is iemand al ooit eens bij zo'n arts geweest? Wat was je ervaring ermee?
En herken je je in mijn verhaal, of heb je zelf ook darmklachten, laat het gerust weten.
Groetjes
heb ziekte van crohn, en zie die beste man om de 3 maanden. eerder elke maan.