Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

michelle933 schreef:Is dat ondankbaar? Aangezien vele wel kinderen willen maar niet kunnen krijgen.

vanLotje schreef:ik ben 39, en heb een absolute geen-kinder wens. Ik kies er dan ook voor om kinderloos te blijven. Gelukkig denkt mijn echtgenoot er net zo over, anders heb je wel een probleem.
is het gek/raar/ondankbaar? Boeit me niet. Ik zou het een stuk gekker/raarder vinden om 'n kind op de wereld te zetten 'omdat dat hoort'.

Olikea schreef:Ik denk dat je bij deze vraag je gevoel moet volgen.. En dan nog kan het altijd veranderen.
Zelf had ik geen kinderwens.. was ook niet voor trouwen en zo..
Tot ik mijn huidige partner ontmoette.. Na een poos begon het toch enorm te kriebelen.. dus toch getrouwd, en nu zwanger van ons spruitje..
Bijna van de een op de andere dag kreeg ik ineens het huisje boompje beestje verlangen..

.
. Ik heb altijd héél hard geroepen "niet voor mij!", kinderen echt allesbehalve leuk gevonden, en nu ik mijn vriend ken "liefst nog gisteren!"
. Drie jaar geleden had ik nóóit gedacht dat ik ooit zoiets zou voelen. Helaas zijn de omstandigheden er nu niet naar
.