Wat doen jullie met je haar als je slaapt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

EdkingEnzo

Wat doen jullie met je haar als je slaapt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-13 21:45

Tja :D Beetje een gekke vraag, maar zoals de titel luid, wat doen jullie bokkers met je haar als je gaat slapen?

Ik heb redelijk lang en dik haar, als ik dan naar school ben geweest zit m'n haar niet zoals altijd. Zullen de meeste wel kennen denk ik? :')
Als ik dan naar bed ga, en ik borstel het nog een keer zit het natuurlijk perfect. *\o/*
Maar dan ga ik slapen, en als ik mijn haar los heb is het de volgende morgen een en al klit en touw. Als ik het in een staart doe heb ik de volgende dag last van mijn hoofd/haar? (Heb ik ook als ik heb gewerkt en mijn haar een tijdje vast heb gehad, krijg ik last van mijn hoofd.. Kent iemand dit?)
Als ik een knot in doe heb ik allemaal rare hobbels en bobbels, en met een vlecht gaat het nog wel.

Dus mijn vraag, hebben jullie de wonder-tip?! :):)

HarriesHorse

Re: Wat doen jullie met je haar als je slaapt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:46

ik doe meestal een vlecht, maar niet uit wat voor..
of als ik echt lui ben een knotje of los :D

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:46

altijd een vlecht, scheelt echt als je wat langer fijn haar hebt :)

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:47

Een staartje, maar dat is vooral om te voorkomen dat ik 's nachts mijn haar op eet.

Kun je je staart niet losser doen zodat het niet trekt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:47

meestal een vlecht naar de zijkant zodat het ook niet in de weg ligt :)

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:48

staartjes omdat ik anders de volgende ochtend allemaal losse haren in bed heb en dat vind ik wel ZO smerig!! Dus twee staartjes ... (dan lig ik er met mijn hoofd niet op als ik op m'n rug lig)

maras

Ik heb het in een staart boven op mijn hoofd ( als een antenne volgens mijn man) dan zit het perfect als ik smorgens wakker word en het elastiek er uit haal maar dan doet mijn hoofd inderdaad zeer. Los laten hangen vind ik zelf niet fijn, al die haren in mijn gezicht en een vlecht blijft niet zitten. Probeer dus de staart boven op je hoofd eens !

RusselNuwell

Ik heb mijn haar gewoon los, en dan spray ik er in de ochtend gewoon anti-klitspray in. Maar wat je ook zou kunnen proberen is een staart echt boven op je hoofd, ziet er misschien debiel uit, maar dan slaap je er niet op en heb je misschien geen last van je hoofd. Of juist een hele lage staart die wat lossig zit zodat het niet echt een bobbel word.

Anoniem

Ik doe het meestal in een losse staart of helemaal los. Soms na het douchen met zo veel mogelijk kleine vlechtjes zodat ik de volgende dag krulletjes heb. :D

Rytir

Goeie conditioner en kapper? :D Ik was mijn haar altijd s avonds (rij ook in de avond en na mijn zweetcap wil ik graag schoon haar voor het slapen gaan). Als ik dan wakker wordt zit het eigenlijk altijd wel goed... Nu heb ik wel vrij steil haar, misschien dat dit dan anders is?

AdnerB

los :)
ik heb heel dun stro haar..
helaas erg kwetsbaar en valt snel uit..

als ik het vast doe ben ik bang dat ik nog meer haren verlies :+

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:49

Ik slaap met los haar, elastiekjes zijn pijnlijk. Of ik lig erop of ik krijg er hoofdpijn van. Volgende dag staat het alle kanten op behalve de goede. :+ Ik maak het nat en fohn het droog, dan zit het bijna altijd goed!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:49

Staart. :j

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:50

Ik heb mijn haar meestal in een staart.

don110

Ik douche s'avonds, dus doe het nat in een knot :) Zodat ik het de volgende ochtend nog normaal kan kammen zonder dat het suuper erg pluist. Heb krullend haar.

Dat pijn, dat herken ik wel, ik noem het altijd haar-pijn :+ Rot gevoel!

saskiakefie

hier ook staart. :)

Hilde_Elisa

Ik heb lang en stijl haar, niet echt dik.
Meestal heb ik met slapen een vlecht in, maar het nadeel daarvan is dat ik dan 's ochtends van die vage golven in m'n haar die beginnen onder m'n hoofd en eindigen zo'n 10 cm van onderen. Dit is er meestal met water wel uit te halen.
De laatste tijd slaap ik meestal met los haar, maar ik vind dat persoonlijk niet fijn slapen, omdat het dan ook 'rond' je ligt.

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:51

Ik heb het los, in staart of in vlecht.
Liefst los of vlecht, met een staart zie je de volgende ochtend meteen zon elastiek vorm erin staan. :)

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:51

die pijn herken ik wel :+
daarom doe ik het meestal los of in een hele losse staart

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:52

Als ik ga slapen of net uit de douche kom, doe ik mijn haar altijd in een invlecht.
Nu heb ik van mijzelf heel dik haar en veel krullen en als ik het uitborstel krijg ik zo'n mooi ontploft driehoekmodel, dus als ik mijn haar uit de vlecht haal doe ik er wat Garnier Maroccon Argan Oil in en dan blijft mijn haar relatief mooi en in toom :)
Wil ik steil haar, dan steil ik mijn haren 's avonds. Opdraaien en in een donutknot bovenop mijn hoofd en dan 's morgens eruit halen en weer even snel met de steiltang eroverheen. Maar dit doe ik maar eens in de 3 maanden, is zoveel werk :+

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:53

Een losse knot, bovenop m'n hoofd. Ik douche mteen 's ochtends dus het maakt geen bal uit hoe het zit :+

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:53

Ikzelf heb ook dik haar. Vroeger was het heel erg lang en sliep ik altijd met een vlecht in. Anders kon je de volgende dag mijn haar wel afknippen door de klitten!
Maar nu komt mijn haar tot net iets over mijn schouders heen en slaap ik met mijn haar gewoon los. Als ik een 'wilde' nacht hebt gehad (:')) wil er nog wel eens wat klitten in zitten, maar meestal is bij mij het enige probleem dat mijn haar van de rechterkant dan aan de linkerkant hangt. En het voelt toch wel erg lekker los zo!

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:54

Ik heb ook een hele bos met lang haar.. Ik was het meestal savonds en dan doe ik het nat in mijn scheiding en een lage knot.. als ik dan in de ochtend wakker word fohn ik het nog als ik tijd heb en dan fohn je ook gelijk alle kreukels en hobbels eruit omdat je haar nog nat is door de knot.. (ik rol mijn knot wel altijd dus geen rommelknot)

Nayomie

Pasamba schreef:
Ik slaap met los haar, elastiekjes zijn pijnlijk. Of ik lig erop of ik krijg er hoofdpijn van. Volgende dag staat het alle kanten op behalve de goede. :+ Ik maak het nat en fohn het droog, dan zit het bijna altijd goed!

Ligt eraan hoe je slaapt. Als je op je zij ligt en niet op je achterhoofd en je staart zit op je achterhoofd, heb je er geen last van

Melvern

Ik heb ook lang en dik haar. Met slapen doe ik altijd een paar slagen van een vlecht ( 4 ofzo ) de rest laat ik los. Een staat vind ik heel vervelend en met een knot ben ik verplicht de stijltang erbij te pakken want dan staan mijn haar in allerlei mislukte krullen. Met los haar kan ik niet slapen, dan gaat het rond mijn nek en keel zitten en dat vind ik zo benauwd, dan zit overal haar :P