Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik heb precies het zelfde als jij en louis widmer werkt prima op mn huid maar de balsem heeft bij mij geen enkel effect

_Tara_ schreef:Alle merken die tot nu toe genoemd worden, bevatten van die afsluitende bestanddelen. Dus als TS dat echt niet wilt, zal ze verder moeten zoeken.
Die van Rituals bevat overigens BHT. Een zeer omstreden stof die veel mensen nog niet eens aan hun hond willen geven
Het is overigens maar wat je zelf wilt natuurlijk. De een let op ingrediënten, de ander let nergens op. Maar aangezien TS aangaf te letten op afsluitende ingrediënten, geef ik het even aan.
Daphna schreef:Thnx voor alle tips!
Idd _Tara_ , de meeste producten zitten vol met zooi, ik hoop dat ze hier Weleda hebben bij de drogist, dan ga ik dat proberen.
Ik ben best wel wanhopig, omdat het nu echt erg begint te worden. Elisabeth Arden heeft super goede reviews op makeupalley.com, als ze niets natuurlijks hebben ga ik dat dan toch proberen.
tanjatroetel schreef:Na een tip van mijn tandarts jaren geleden poets ik na het tanden poetsen ook even mijn lippen mee dat is heel goed voor de doorbloeding ( gewoon zonder tandpasta ).
En de lippenbalsem waar ik bij zweer en heb echt al zoveel gebruikt wat niet hielp is de lip rescue van de Hema (de groene die niet groen afgeeft overgens ) .
Ik smeer de hele dag wel maar vooral na het tanden poesten als ik ga slapen .
Succes !!
Eindeloos schreef:Daphna schreef:Thnx voor alle tips!
Idd _Tara_ , de meeste producten zitten vol met zooi, ik hoop dat ze hier Weleda hebben bij de drogist, dan ga ik dat proberen.
Ik ben best wel wanhopig, omdat het nu echt erg begint te worden. Elisabeth Arden heeft super goede reviews op makeupalley.com, als ze niets natuurlijks hebben ga ik dat dan toch proberen.
Waarom ga je niet naar een goede natuurwinkel?
Daar kunnen ze je vast en zeker wel helpen. (en dan bedoel ik een echte natuurwinkel dus niet De Tuinen ofzo)
Daphna schreef:Eindeloos schreef:
Waarom ga je niet naar een goede natuurwinkel?
Daar kunnen ze je vast en zeker wel helpen. (en dan bedoel ik een echte natuurwinkel dus niet De Tuinen ofzo)
Dat moet ik eigenlijk wel doen, maar ik heb het erg druk... voor zaterdag gaat dat dus niet lukken, terwijl mijn lippen nu pijn doen.