Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Rondjes rennen hielp voorheen erg goed, maar zelfs nu helpt een flinke sportschool/martelsessie niet.
Marijkjuh schreef:Als ik wat zeg word er nooit antwoord gegeven, het is alsof ik alleen een mededeling doe. Ik heb nu een brief geschreven over hoe ik me voel. Waarschijnlijk word die vanavond gelezen en eerlijk gezegd ben ik daar behoorlijk nerveus over.
mymy schreef:Marijkjuh schreef:Als ik wat zeg word er nooit antwoord gegeven, het is alsof ik alleen een mededeling doe. Ik heb nu een brief geschreven over hoe ik me voel. Waarschijnlijk word die vanavond gelezen en eerlijk gezegd ben ik daar behoorlijk nerveus over.
Mischien moet je proberen het anders te zeggen?
Ik hoop dat ie 'fijn' reageerd !
Marijkjuh schreef:. En zodra je de psycholoog verteld wat ze wilt horen ben je volgens hun alweer gemaakt.
) geeft imo aan dat je toenmalige hulpverlener niet bij je paste. Zoek iets wat je aanspreekt, of het nu een psycholoog, psychotherapeut of iemand in bijv. het alternatieve vlak is (familieconstellaties, hypnotherapie, aromatherapie, noem maar op).
mymy schreef:Ze is wel wat ouder hé ... vergeet niet dat kinderen behoorlijk lastig kunnen zijn.
Bedoel als ze bv schreeuwend/verwijten gaat maken kan ik me voorstellen dat vader het liever negeert op zo'n moment.
Daarom vroeg ik HOE ze het precies verwoorde naar hem toe, mischien kan daaraan gewerkt worden.