Ik heb al maanden last van vage klachten maar nu deze week worden sommige van deze klachten erger en ik weet bijna zeker dat het niks met mijn psyche te maken heeft. Ik ga maandag naar de huisarts maar weer om te kijken of er wat te vinden is maar ik zit nu al met het idee van 'het zal wel weer niks zijn'.
Mijn klachten leken in alle opzichten op een te lage suikerspiegel. Echter is mijn suiker net gemeten en was deze 6.3. Niks geks dus, evenals mijn bloeddruk. Toch ben ik heel vaak rillerig. Ik heb het dan niet koud maar toch heb ik constant koude rillingen en kippenvel. Soms word ik er s'nachts zelfs wakker van. Terwijl ik toch lig te zweten van de warmte. Momenteel heb ik het ook koud terwijl ik het eigenlijk niet koud heb, volg je me nog?

Verder voel ik me zo wazig, ik kan me heel slecht focussen en concentreren. Autorijden is nu een linke zaak omdat ik soms hele delen van mijn reis mis. Ik ben erbij, maar toch niet helemaal. Ik voel me daarbij ook wat duf, niet echt moe maar ik krijg het niet allemaal mee.
Verder krijg ik soms ineens maagzuuroprispingen. Dit heb ik vaker maar niet zo extreem als dit. Heb er ook medicatie voor maar dat helpt op dat moment minimaal. Ook krijg ik ineens een hoofdpijn aanval of word ik ineens heel misselijk wat dan ook zo weer wegzakt en daarna ineens weer terug komt. Ik heb ook een gevoelige en zere buik en last van mijn stoelgang. Ik ben ook de afgelopen weken 1 kilo afgevallen, voor mij met mijn 59 kilo vind ik dit al teveel, ook omdat ik niks aan mijn eetgewoontes heb veranderd.
Als laatste voelde ik me gister heel down zonder enige reden. Ik heb ervaring met somberheid of depressiviteit maar dit was een gevoel wat ik nog niet eerder kende en het was heel raar.
Klachten die ik al langer heb zijn:
Soms ineens intense dorst hebben. Denken dat je echt niet zonder vocht kunt.
Accute spierverzuring in de benen zonder dat daar inspanning aan vooraf is gegaan.
Hongergevoel na de maaltijd, dan heb ik net gegeten en zat op dat moment vol maar wil kan en moet daarna meteen weer eten of snaaien.
Als ik trek krijg kan ik me echt ziek gaan voelen als ik niet op tijd eet.
Griepklachten zonder griep te hebben (koud/warm, zeer lijf, misselijk, hoofdpijn, vermoeid.)
Vermoeidheid, maar aangezien dat ook deels psychisch is geef ik daar niet teveel aandacht aan.
Ik ben al letterlijk lekgeprikt en getest op van alles. Ik ben maar weer aan mijn B12 vitamines begonnen vandaag.
Ik hoop dat jullie misschien tips hebben al wacht ik evengoed de huisarts af. Ik wilde het ook even van me af schrijven, ik word soms gewoon zo #^$%&%^^@^&ziek van die klachten. Grrr!!!
... Het heeft echt jaren geduurd, ben medisch helemaal binnenstebuiten gekeerd (tot een hartecho aan toe) maar ze hebben nooit iets kunnen vinden... Het is wel weer over gegaan.