Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

vuurneon schreef:Ja, er is verhoogde kans op trombose maar... Dat is dus vooral bij de rokers! Dus roken en de pil zijn geen goede vrienden, rook je niet is de kans echt klein.
little_birdy schreef:pubelia is dat zo erg ja
jeetje dat wist ik niet eens
bestaan er ook volledig natuurlijke pillen
Liesje1611 schreef:Ja, en tegenwoordig krijg je kanker van een pakje boter, light frisdrank, fastfood, en bij elk stukje kip een salmonella vergiftiging..
Kom op mensen, wees realistisch.. tegenwoordig ga je overal dood van. En 4 mensen per jaar.. seriously? Ik begin me dan af te vragen of jullie ook al wegrennen bij 1 glas alcohol want daarbij vallen meee dooien..

vuurneon schreef:Liesje1611 schreef:Ja, en tegenwoordig krijg je kanker van een pakje boter, light frisdrank, fastfood, en bij elk stukje kip een salmonella vergiftiging..
Kom op mensen, wees realistisch.. tegenwoordig ga je overal dood van. En 4 mensen per jaar.. seriously? Ik begin me dan af te vragen of jullie ook al wegrennen bij 1 glas alcohol want daarbij vallen meee dooien..
Nee niet per jaar... Per 25 jaar
Ts; niet er direct mee stoppen hoor, gewoon even doorslikken en maandag even de arts bellen als je je zorgen maakt