Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Iolanthe schreef:wordt je haar niet sneller vettig als je zo'n masker gebruikt? ik heb er geen ervaring mee.

judith370 schreef:Het is verzorging
Wat versta jij onder verzorging? Even off the record
judith370 schreef:Volgens mij klopt dit wel!
Wekelijks een echte voedende aanrader:
twee eetlepels pure honing (soort maakt niet uit) en een eetlepel kokosvet (je mag de verhoudingen ook anders doen, 't is net wat je fijn vindt)
Smeer dit lekker in je haar, vooral je hoofdhuid en punten, laat dit een halfuurtje zitten en dan onder de douche. Ik was m'n haar daarna twee keer achterelkaar, voor de zekerheid, maar dit hoeft niet
Daarna heb je heerlijk zacht en glanzend haar! Enne, ik smeer ook honing op m'n gezicht (werkt goed tegen onzuiverheden, 't is echt aan te raden voor een zachte huid!)
2a54z6e45r6r schreef:judith370 schreef:Het is verzorging
Wat versta jij onder verzorging? Even off the record
Zo'n pot creme uit de winkel waar er op staat verzorging :p
Ik ben m'n haar aan het sparen naar aanleiding van: [LZP] In de kerstspirit, Haar doneren! Wie durft?
En de kapster zei me gisteren dat ik het best om de zoveel tijd er een verzorging op doe zodat m'n haar minder snel splijt
judith370 schreef:judith370 schreef:Volgens mij klopt dit wel!
Wekelijks een echte voedende aanrader:
twee eetlepels pure honing (soort maakt niet uit) en een eetlepel kokosvet (je mag de verhoudingen ook anders doen, 't is net wat je fijn vindt)
Smeer dit lekker in je haar, vooral je hoofdhuid en punten, laat dit een halfuurtje zitten en dan onder de douche. Ik was m'n haar daarna twee keer achterelkaar, voor de zekerheid, maar dit hoeft niet
Daarna heb je heerlijk zacht en glanzend haar! Enne, ik smeer ook honing op m'n gezicht (werkt goed tegen onzuiverheden, 't is echt aan te raden voor een zachte huid!)
even een quote'je uit een ander natuurlijk topic
welk topic was dat?