Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Saaams schreef:Je kan niet eten en kauwgom kauwen tegelijk?
Je bedoelt hopelijk rennen en kauwen tegelijk? Ik denk niet dat het werkt met kauwgom, ligt vast aan je conditie (omdat je ziek was) of je manier van ademhalen.

En door je neus inademen en door je mond weer uitademen helpt ook wel een tijdje. Kauwgom kauwen helpt juist niet omdat je dan lucht inslikt en onregelmatig gaat ademen.
Borisje schreef:Door je steek heenrennen, gaat vanzelf over.En door je neus inademen en door je mond weer uitademen helpt ook wel een tijdje. Kauwgom kauwen helpt juist niet omdat je dan lucht inslikt en onregelmatig gaat ademen.
Dan raak ik sneller buiten adem. Ik moet altijd heel diep adem halen. antje_vip schreef:Serieus? Jou wordt aangeraden om kauwgom in je mond te stoppen terwijl je sport? Je kan er wel in stikken!
antje_vip schreef:Serieus? Jou wordt aangeraden om kauwgom in je mond te stoppen terwijl je sport? Je kan er wel in stikken!
Borisje schreef:Door je steek heenrennen, gaat vanzelf over.En door je neus inademen en door je mond weer uitademen helpt ook wel een tijdje. Kauwgom kauwen helpt juist niet omdat je dan lucht inslikt en onregelmatig gaat ademen.
44Myrthe44 schreef:Borisje schreef:Door je steek heenrennen, gaat vanzelf over.En door je neus inademen en door je mond weer uitademen helpt ook wel een tijdje. Kauwgom kauwen helpt juist niet omdat je dan lucht inslikt en onregelmatig gaat ademen.
Dat is niet waar, iig niet bij mij. Dat zeiden ze ook een keer tegen mij en ben toen doorgegaan en uiteindelijk neergeklapt. Moest toen heel erg overgeven en ben een paar dagen ziek geweest.
Als ik jou was zou ik dat dus maar niet proberen!

zijsteek is volgens mij gewoon een gevolg van te vroeg sporten na het eten, waardoor alle energie gaat naar de spieren die je nodig hebt om hard te lopen en daardoor niet naar de darmen/maag. Deze moeten daardoor het verteringsproces onderbreken en daar krijg je last van... of ben ik nou gek aan het worden?