Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rianneke schreef:Dat is het gekke, want hij is echt niet onzeker!
Rianneke schreef:Vind veel dingen oneerlijk en na uitleg vind hij altijd dat ie "minder" is. Naar mijn idee voelt hij zichzelf ook minder, want hij zegt ook vaak dat hij geen goed betaalde baan heeft en die en die wel... Hij is laag opgeleid en als het aan de basisschool had gelegen was hij vroeger ook naar het speciaal onderwijs gegaan. Echter is het nu wel een echte vakman in zijn beroep vind ik persoonlijk.

Liesje1611 schreef:Ik begrijp wat je bedoelt vuurneon
Je moet voorzichtig zijn met etiketjes plakken op mensen. Als ik denk; goh, die en die vriendin heeft verdomd veel symptomen van een depressie, en daar lang genoeg op let, wordt die persoon voor jou ook vanzelf iemand met een depressie.

vuurneon schreef:die noem ik prettig gestoord
riagr schreef:Ik weet niet welke relatie je hebt met deze persoon, maar vooralsnog lijkt een gesprek met de persoon zelf ( of zijn partner) het best.
Mijn vriend belt zowiezo veel, alleen ook mijn vriend geeft ook aan dat het contact tussen hem en diegene in de OP "stroef" verloopt... Het is dus niet zo dat ik als vrouw zijnde een probleem heb met een man ofzo
ken hem door en door. Hij heeft een gelukkige relatie, werkt en red zich wel in de samenleving. Tja, waarom zou ik dan een etiketje willen plakken? Maakt hem echt niet op eens sociaal of verandert niet mijn omgang met hem.
Rianneke schreef:Ik wil hem liever ook geen etiketje opplakken, maar het zou ons misschien wel helpen om hem meer te begrijpen...
Maar daar kan ik ook prima mee omgaan. Ga in het dagelijkse leven ook meer om met mannen en nog nooit een probleem gehad... Maar met hem verloopt het contact gewoon ontzettend stroef
ponyparadijs schreef:Ken je hem al lang?
Is hij veranderd wat dat betreft?
Was hij vroeger wel van het babbeltje, een uitje of die dingen?