Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

sannx94 schreef:Het is heel moeilijk voor mij om er daadwerkelijk over te praten. Zodra ik mijn mond open doe begin ik al te huilen. Ben erg emotioneel aangelegd... Ik zal het wel moeten proberen denk ik..
Ayasha schreef:Je kan praten met je huisarts en therapeuten maar ik zou graag een ander licht op dit onderwerp werpen..
Ik heb zelf een CVA gehad (bloedend infarct) en ook hier is er een karakter verandering. Al ben ik voor zo ver ik hoor van mijn omgeving, wel leefbaar, maar ik ben wel degelijk veranderd...
En het is van daaruit dat ik even wil reageren.
Ik realiseer me, dat ik veranderd bén... Ik denk er dagelijks over want ik ben "mezelf" kwijt en heb het gevoel dat ik een slechter mens ben geworden dan ik hiervoor was.. Ik merk het als ik reageer op dingen, ik reageer, en terwijl ik de reactie geef denk ik "dit zou de oude ik nooit gedaan of gezegd hebben" maar ik kan het ook niet onderdrukken... Hoe hard ik ook mijn best doe en hoe bewust ik me er ook van ben, ik krijg er geen "grip" op... Het zou best kunnen dat dit voor je moeder ook zo is..