Gisteraaf behoorlijk veel angst gehad om ons kleine meiske.
De laatste borstvoeding gegeven rond 10 uur zoals gewoonlijk liggend in bed.
Toen begon Stacey ineens over te geven, en dat bleef maar aanhouden

Den geroepen en we konden geen doeken aanslepen, zoveel kwam eruit.
Ons meiske kreeg geen lucht meer, dus haar over de schouder gehangen en klopjes op de rug gegeven. Je voelde haar gewoon moeite hebben met ademhalen.
Af en toe een huiltje tussendoor, maar het was heel beangstigend
De dokterspost gebeld en aangegeven dat het spoed was, kreeg de ambu aan de lijn, alle wagens waren onderweg, dus er moest een auto uit een andere stad komen. De gewone auto was al met arts met blauwe zwaailampen en sirene onderweg naar ons.......
We bleven via de luidspreker op mobiel contact houden met de post en er werd verteld hoe we moesten handelen als ze geen lucht meer kreeg.
Stacey begon ineens te gorgelen en heel raar te ademen, ik moest haar mond-op-mond beademing geven. Net toen ik haar op de bank legde om te beademen kwam ze weer bij positieven.
Ik heb haar weer opgepakt en over de schouder heen gehangen en ze was half van de wereld.
Inmiddels was de arts gearriveerd en werd Stacey met de seconde beter.
Ze is goed onderzocht en er werd op dit moment niks gevonden, maar we moeten haar goed in de gaten houden. Haar bedje aan het hoofdeinde verhogen en geregeld temperaturen.
Er kwam zelfs een lachje op haar gezicht. Arts was heel blij om haar zo te zien, met baby's zijn ze altijd veel banger werd ons verteld.
Toen we gerust waren hebben we haar in haar bedje gelegd en zijn we elkaar in de armen gevallen, we stonden helemaal te trillen op onze benen.
De nacht goed doorgekomen en ze lag vanochtend nog heerlijk te slapen, net alsof er niks gebeurt was.
We hebben al een kindje verloren en dan kun je dit er niet bij gebruiken.
Den is vanochtend uit zijn werk terug gekomen, hij is nog steeds helemaal kapot van wat er gisteraaf gebeurt is.
Ik zit op mijn werk en heb gelukkig genoeg omhanden om er niet de hele tijd aan te denken, maar kan niet wachten totdat ik vanaaf naar mijn meiske heen kan en haar knuffelen.
gelukkig is het zo goed afgelopen, jullie hebben goed gehandeld, hartstikke goed gedaan!