Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat zul je geschrokken zijn! Ontzettend veel sterkte en soms is het maar beter om je helemaal stil te houden tegen zulke mensen.. Ook al zijn ze luidruchtig.. Er zijn mensen die tegenwoordig zo'n kort lontje hebben.
... Wat ongelofelijk zwak van de omstanders dat ze ook niet even ingrepen... wat zal jij je dan alleen voelen zeg... gatverredamme, kan er echt niet bij
... Alsnog aangifte doen! lifaya schreef:Jezus wat een achterlijke wijven zeg, ik snap dat gewoon niet. Ik ben geboren in de randstad, kom al mijn leven in Denhaag en Leiden en heb 4 jaar gestudeerd in Amsterdam, ik heb nooit zoiets meegemaakt, en geloof me, ik bespaar mensen geen dodelijke blikken als ze asociaal gedrag in het openbaar vertonen... Wat ongelofelijk zwak van de omstanders dat ze ook niet even ingrepen... wat zal jij je dan alleen voelen zeg... gatverredamme, kan er echt niet bij
... Alsnog aangifte doen!
!! Maar de mensen die er naar staan te kijken en niet ingrijpen zijn net zo erg! Bahbah!
En eventueel kan je altijd iemand aanspreken hoe of wat, als er een controleur in de tram aanwezig is o.i.d
(en nee, dat is niet discrimineren. Je draagt een hoofddoek voor je geloof wat geen agressie representeert en dan vind ik het behoorlijk ironisch dat er dan zulke woorden uit hun muil komen
) ... Al met al flink gesprek met de crew van de bioscoop gehad en ben even vergeten hoe het verder verliep. Iig verder nooit zo iets meegemaakt verder, gek genoeg ontwijken mensen me altijd
Misschien omdat ik altijd zo woest kijk ofzo 
Vind het echt gewoon zo enorm triest... Hopelijk slaat karma snel genoeg toe...
en van mij mogen mensen die zich schuldig maken aan wat jou aangedaan is de hoogste straf krijgen, maar ook de mensen die je niet geholpen hebben .. ik kan er met mn verstand niet bij dat er mensen blijven kijken terwijl er 1 iemand te grazen word genomen.