Aankomende vrijdag heb ik al een afspraak bij de huisarts staan.
Maar aangezien ik me heel erg loop op te vreten met dit probleem, dacht ik.. misschien herkennen mensen dit..
Ik ben altijd al een migraine patiënt geweest, maar had er maar een enkele keer per een aantal weken last van. Niet leuk, maar oke.. nog te doen. Extreme hoofdpijn, misselijk, allerlei kleuren en vlekken zien, slap op de benen.. als het maar een enkele keer is..
Echter is het de laatste maanden echt extreem.
Zo'n 5 dagen per week heb ik last van extreme hoofdpijn en migraine. De ene keer is het gewoon alleen de kloppende, stekende hoofdpijn, de andere keer is het een echte forse migraine aanval. En het gaat gewoon NIET over. Ik kan pijnstillers slikken wat ik maar wil, dikke zonnebril opzetten tegen felle lichten en in mijn bed gaan liggen.. maar het houdt echt meerdere dagen achter elkaar aan. Ik kan echt janken van de pijn in mijn hoofd en ben totaal mezelf niet..
Ik slaap er ook echt heel slecht van.. met een beetje mazzel val ik in slaap als ik Biofreeze op mijn voorhoofd, slapen en nek smeer.. dat verdoofd het een beetje en dan val ik nog in slaap. Wanneer ik midden in de nacht de pech heb om spontaan wakker te worden, val ik ook gewoon niet meer in slaap. En door alle hoofdpijn vergeet ik ook steeds vaker dingen. Waar ik vroeger een afspraak nooit hoefde op te schrijven en na 3 weken nog uit mijn hoofd wist, moet ik nu iedere klein dingentje noteren en anders vergeet ik het gewoon binnen 10 min. Of direct afhandelen zodat ik het later niet meer hoef te doen.. Mensen in mijn omgeving 'lijden' er ook echt onder. Klasgenoten, kennissen.. bokkers ook trouwens wanneer ik niet direct op PB's reageer.. En dan krijg je weer een berichtje dat ik weer wat ben vergeten en dan voel ik me natuurlijk nog rotter.
Ik heb van alles al geprobeerd.. maar niets lijkt te werken..
Wat heb ik qua medicijnen geprobeerd
Paracetamol
Naproxen
Migrafin poeder -> ik word hier onwijs licht in mijn hoofd van, slap gevoel en onwijs duf. De dag erna kan ik gewoon mijn bed niet meer uit komen.
Propranolol -> Iedere dag moeten slikken, maar werd er heel erg duizelig van.
Andere dingen
Ogen laten opmeten, niets uitgekomen.
Biofreeze smeren
Extra veel water drinken
Zonnebril dragen bij het kleinste straaltje zon
Ik ben echt radeloos.. zo ontzettend moe van de pijn iedere keer.. ik weet het even niet meer.
Ben heel erg benieuwd wat eruit gaat komen!