Ik was net aan het paardrijden, zonder zadel (zadel kapot).
Bij het uitstappen kwam er een andere pony en die begon te schoppen, pony waar ik op reed schrok maar deed verder niet echt iets dan proberen ontwijken. Lukte niet, die andere pony bleef maar schoppen. Ik hing er dus naast geloof ik die schoppende pony schopte mijn toen eraf, gelukkig niet met de hoeven maar met zn kont. Ik viel er flink hard af, op mijn onderrug en ving mezelf op met mijn pols. Die knakte dus door en deed heel veel pijn. Ik bleef ook even zitten en stond pas even later weer op (ik ben niet zo'n pijnschreeuwer dus als ik niet opsta betekent dat wel wat). Mijn pols nog even gekoeld met mijn rug ging het wel weer. Maar het is nu wel ongeveer 3 kwartier geleden en mn instructrice zei dat het misschien gebroken was. Ik kan hem ook niet heel erg goed bewegen. Ik snap eigenlijk ook niet precies hoe het vallen gebeurd was, hoe ik hard op mijn rug terecht kon komen en toch mijn pols kon dubbelklappen (ik denk dat ie is dubbelgeklapt kan me niet echt andere reden bedenken van deze pijn). Wanneer zouden jullie een foto laten maken als de pijn niet ophoudt? Alvast bedankt!
Maar als ik 't zo hoor, zou ik wel even naar de huisartsenpost bellen voor de zekerheid.