Rena100 schreef:Ik heb geen ervaring met het medicijn. Maar is er geen mri gemaakt? Daar kunnen ze veel meer opzien dan op een ct scan. Ik wil je natuurlijk niet bang maken, maar zo'n plotselinge pijn dat langer aanhoudt vind ik wel verdacht. En daarbij, in een jaar tijd kan er veel veranderen, misschien is er nu wel iets te zien. Wat ik natuurlijk niet hoop voor je. Maar ik zou als ik jou was verder willen kijken naar de oorzaak, ipv de symptomen te bestrijden.
Er is geen mri geweest nee, blijkbaar was een ct scan genoeg? Weet het ook niet. Ik ben er blij met mijn pil nu hoor, maar ik ben zelf wel nog steeds bang, ook als ik weer hoor dat een mri weer meer ziet, dat er toch meer aan de hand is, vooral omdat de pijn uit het niks kwam opzetten en ontzettend heftig was. Weet alleen nog echt van die avond dat ik bijna niet meer op mijn benen kon staan van de pijn en dat ik de rest van het weekend bijna alleen geslapen heb.
Het knaagt, zeker als iemand mij zoiets zegt, dan toch weer aan me dat ze gewoon geen moeite doen om een echte oorzaak hiervan te vinden. Weet ook niet wat ik er verder aan zou kunnen doen eerlijk gezegd? Doktoren doen toch wat ze willen