Ik val de laatste tijd altijd in slaap op school, nu als ik bezig ben niet maar als ik gewoon in de klas zit en ik mij probeer te concentreren vallen mijn ogen gewoon dicht. Meestal duwt iemand mij wel wakker maar anders val ik gewoon in slaap.. In de pauze als ik recht sta durft ik ook wel in slaap te vallen maar dan geven ze mij wel een duw. Dinsdag ben ik zelfs in slaap gevallen als de directeur wat stond te vertellen in de klas
Eerst vond ik het zo erg nog niet maar de leerkrachten zijn er niet zo blij mee en het stond zelfs op mijn rapport. Dus ja, ben ik gewoon tam of hoe zit het? Ik ga rond 11u slapen maar vaak val ik pas tegen half 1 ofz. in slaap en ik kom er om 6u uit.
Iemand tips ofzo?
slaappillen!? Daar zou ik zo lang mogelijk vanaf blijven, zeker als je maar 1,5 uur wakker ligt. Ik zou dan juist wel melatonine aanraden, maar dan op recept, 3mg. Sowieso even langs de dokter ermee. Zulke moeheid kan allerlei oorzaken hebben, langer slapen is niet altijd de oplossing. 

. Tijdens autorijden echt moeite moeten doen niet in slaap te vallen. Uiteindelijk bleek dit een voorloper te zijn van de ms klachten en de later vastgestelde schildklier klachten hebben het weer vermindert gelukkig. Door veel minder te gaan doen en veel meer te slapen en de juiste medicatie heb ik dat wel aardig kunnen terugdringen. Maar nu nog als ik teveel doe is het prompt raak.