Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kreeg toen codeïne tabletten en die werkten heel goed. Misty12 schreef:Je hebt het antwoord zelf al gegeven: dat komt van je heftige hoestbuien. Door het hoesten wordt je maag geprikkeld en moet je overgeven. Een hoestdrank kopen die de hoestprikkel onderdrukt zodat je niet zo heftig hoeft te hoesten.
vuurneon schreef:Misty12 schreef:Je hebt het antwoord zelf al gegeven: dat komt van je heftige hoestbuien. Door het hoesten wordt je maag geprikkeld en moet je overgeven. Een hoestdrank kopen die de hoestprikkel onderdrukt zodat je niet zo heftig hoeft te hoesten.
Ik vind dit geen goed advies als je niet weet om wat voor hoest het gaat; je hebt namelijk 2 soorten hoesten; productief of niet.
Productieve hoest mag je absoluut niet onderdrukken, want de rommel moet uit je longen.
Echter is het de beruchte droge hoest, kun je kijken naar noscapine om de hoest te onderdrukken.
Dus de vraag is; hoest je slijm op of niet?
Marit schreef:Ik had dat ook, maar ik had kriebelhoest. Heb toen half stikkend de HA gebeldKreeg toen codeïne tabletten en die werkten heel goed.
xxLady schreef:Marit schreef:Ik had dat ook, maar ik had kriebelhoest. Heb toen half stikkend de HA gebeldKreeg toen codeïne tabletten en die werkten heel goed.
Ik heb inderdaad ook codeïne nu, zal zometeen maar eens proberen
Polly schreef:ook ooit gehad, niet overdoseren hoor.. ik deed dat wel omdat het IMO niet snel genoeg hielp en zag toen allemaal dingen die er niet waren

Grit schreef:Het kan inderdaad kinkhoest zijn. Mijn vriendin heeft dit vorig jaar gehad en dat heeft ongeveer de hele winter aangehouden. Codeine werkte niet en ze had op een gegeven moment gekneusde ribben van het hoesten.
Maar hopelijk is het bij jou een tijdelijke vervelende kriebelhoest, dat is al irritant genoeg!
. , dus ik zou een bezoekje aan de dokter brengen
Gewoon voor de zekerheid. Een doorgewinterde longonsteking is niet iets wat ik je aan kan raden iig
De ellende heeft 14 dagen moeten duren met nog een ellenlange nasleep.
.