op beide wangen naast mijn mond en ik begin het nu ook onder mijn ogen te krijgen.. Vorig jaar had ik
er ook last van maar toen kreeg ik het redelijk weg met Vaseline. Logischerwijs greep ik dus weer naar
de vaseline, maar helaas werkt het helemaal niet meer en heb ik er zelfs huidskleurige (vocht?)bultjes door
gekregen op mijn voorhoofd.. De droge plekken vallen niet op, maar je voelt ze heel duidelijk (alleen die
op mijn voorhoofd jeukt soms en is wat rood in bepaald licht). Normaal gebruik ik nooit dagcrème omdat
ik doorgaans een hele gave huid heb, heb ook eigenlijk nooit last van onzuiverheden en ik baal dus als
een stekker van deze plekken. Wat heb ik al geprobeerd? Ik heb dus vaseline geprobeerd, helaas zonder
resultaat, ook heb ik Eucerin 5% Urea Verzachtende Gezichtscrème gebruikt, maar ook dit gaf geen enkel
resultaat. Het laatste wat ik heb geprobeerd toen ik de wanhoop een beetje nabij was
is Blistex Medplusvoor op je lippen op de droge plekken en verrek dat hielp wel! Ik voelde de huid gewoon soepeler worden.
Maar ik ben hiermee gestopt omdat ik betwijfel of het wel zo goed is voor je huid, aangezien het daar
natuurlijk niet voor bedoelt is..
Nu ben ik dus opzoek naar een klein wondermiddeltje die me van de droogte af kan helpen, het liefst niet
meer dan 20 euro. Ik las al goede dingen over de Cold Cream van Weleda.. Of is het slim om advies te
winnen bij de apotheek? Brand los!
Ik hoop dat ze net zo snel weer verdwijnen als ze zijn gekomen.. Ik las op internet dat het