Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Je gaat het toch niet serieus weggooien.... Colway schreef:verootjoo schreef:Waarom koop je dan niet minder, of kook je het gewoon deze week opJe gaat het toch niet serieus weggooien....
Wij hebben ook altijd teveel en gooien dus serieus ook veel weg. Nu hebben we ook weer best wat over, dus we gaan vanavond maar een extra keertje gourmetten
Ik heb expres makkelijk vlees gekocht voor de rest van de week. Ligt ook gewoon in de vriezer.
NatassJa schreef:Ja, maar sommige mensen krijgen 10-20 man over de vloer. Dan blijft er (bijna) altijd wel eten over. Wij hebben het verdeeld over de familie en iedereen kreeg een schaaltje mee.

sommige vleesjes zijn nog in de verpakking. Familie al gevraagd, heeft ook nog zat, het vlees is ingevroren geweest dus kan het niet invriezen. idefix4 schreef:Tuurlijk, maar 20 man! Een dikke 2 ons vlees pp is veel hoor, dus dan heb je altijd een indicatie wat je nodig hebt.
heel leuk die standaard, maar vaak genoeg niet geschikt om toe te passen.CK88 schreef:Je wilt niet dat iemand tekort heeft, dus hebben we altijd teveel. Deze week gaan we ook alle restjes opeten, maar ik wil ook weer een 'normaal' eetritme en niet teveel eten. Dan nog kunnen we echt niet 12 mini snitzels, 14 mini slavinken, biefstukjes salades enze op, en mijn vriend lust geen saladessommige vleesjes zijn nog in de verpakking. Familie al gevraagd, heeft ook nog zat, het vlees is ingevroren geweest dus kan het niet invriezen.