Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar gelukkig ging de deuk dezelfde avond al bijna weg.
Gelukkig heb ik een foto.
Je maakt me nieuwsgierig! Cubone schreef:Ik weet dat het erg slecht is. Maar wat moet ik dan? Ik doe zo voorzichtig als ik kan, dan maar de hele dag met een helm op lopen? Voel me wel behoorlijk akelig nu. Heb continue het gevoel dat er bloed langs mijn hoofd stroomt, maar dat is natuurlijk helemaal niet zo.
Geryon: Laat eens die foto zien?Je maakt me nieuwsgierig!
Geen idee wat je eraan kan doen.. Ik wil je ook niet bang maken hoor! Maar mijn neefje heeft nu een stuk of 5 hersenschuddingen gehad en hij moet van het ziekenhuis nu écht oppassen aangezien het niet goed is, vandaar.
)
Ik ben ook echt een klluns
. Nee ik ben ook een kluns , loop je uit te mesten , zet je je vork weg en dan pak je de kruiwagen , vork valt en juist als ik naar de handvaten loop van de kruiwagen sta ik net op die vork
. Of bukken en dan onder de tafel iets zoeken , en net te vroeg naar boven gaan
Het ging wel erg hard dan., 
Dat was best wel dom!
.
Tegen dingen aanlopen is normaal voor mij, deurposten lijken ook altijd breder te zijn dan in werkelijkheid.
Gelukkig ben ik niet de enige. Ik ben nu wel een beetje weg. Ik probeerde net even wat te doen met als gevolg dat ik ziek werd van de pijn, maar had alleen nog vrij sterke pijnstillers liggen die ik gebruikte voor mijn rug (haha, ik was heeel vaak op een avond van de trap gevallen en heb daardoor 3 maanden bij de fysio gelopen
). Dus nu ben ik een beetje wazig. Maar geen pijn! Ik ben trouwens naast een kluns ook een pechvogel. Ook altijd fijn, voel me soms net Donald Duck. Gelukkig kan ik er wel vaak om lachen 
Ik heb er ook een handje van overal tegenaan te lopen.
Schuddingen ook al 2x gehad, en is niet leuk. Doe daar wel voorzichtig mee Cubone, dat is iets om geen grapjes mee uit te halen. Neem je rust daarbij hoor. Ik ben de eerste keer ook te snel weer aan het werk gegaan, en heb er jaren last van gehad.
Als je zo superveel punten hebt krijg je vijf euro ofzo cadeau die je mag spenderen daar. Maar ik moest dan wel ten laatste een week later voor 15 euro aankopen gedaan hebben. En ik kwam anders nooit in die winkel
. Dan denk ik, zoiets kan alleen mij overkomen
Kon me nog iets herinneren over chocomel door de auto in een ander topic, en heb daar dus ook op gezocht.
Lang leve zoekmachines.
Amalarab schreef:laat je ogen eens testen!
Die heb ik afgelopen jaar nog laten testen vanwege veel hoofdpijn. Maar er klopt volgens mij wel meer niet in mijn bolletje. Hoewel de hersenscans van een paar jaar terug niks abnormaals lieten zien. Ik denk gewoon dat ik iets te veel knallen heb gekregen. Neergeslagen worden met een schep heeft er ook niet echt bij geholpen, net als een paard wat op je hoofd gaat staan (gelukkig wel met cap op!) Maar ik ga nu lekker slapen, dat is nooit verkeerd
Kan ik mijn nieuwe slaapzak mooi uitproberen
Cubone schreef:... Die deuk ziet er echt heel vreemd uit!
Ik kom er net achter dat het gevoel dat er bloed langs mijn hoofd stroomde nog niet eens zo gek was XD Ik kan nu voorzichtig weer mijn haar aanraken en er zitten allemaal korsten in + ik heb een dikke snee op mn hoofdHet ging wel erg hard dan.,