Eerst was ik nooit zo van de make up. Troep vond ik het. Die je huid alleen maar zou verstoppen.
Het enige wat ik wel eens deed was mascara dragen met soms oog potlood. Helemaal geen flauw benul wat je eigenlijk met make up kon doen.
De enige merken die ik kende waren de merken die je bij de Kruidvat kon krijgen.
Tot ik youtube vloggers leerde kennen als Bubzbeauty en AllThatGlitters21 (en nog wat meer)!
Een wereld ging er voor mij open. De duurste en mooiste merken kwamen langs en ieder gezicht kon omgetoverd worden in een subtiel schilderijtje.
Na een poosje kijken van de filmpjes kwam er op een gegeven moment dit filmpje voorbij:
http://www.youtube.com/watch?v=h5m7kqmenyY
(Voor nieuwsgierige: De make up begint na haar 'intro' om ongeveer 1:21)
Een filmpje van AllThatGlitters21 over haar 'stash'. Haar hele make up collectie dus.
GIGANTISCH! Belachelijk. Zo veel! Maar zo mooi..
Al die kleuren en potjes en ditjes en datjes. Van alles had ze er meerdere en het was behoorlijk indrukwekkend.
Toen wist ik het. Ik wil dat ook. Niet zó veel, gewoon een normaal formaat aan make up collecties.
En nu nog steeds, als ik dat filmpje kijk, wil ik naar de winkels rennen om wat aan te schaffen.
Favorieten merken zijn geworden: M.A.C, Urban Decay en Benefit.
Van Benefit heb ik niks. TÉ duur gewoon. Maar M.A.C valt nog goed te doen (en is populair) en van UD heb ik nu een mooie pallet.
Verder ben ik fan van de lipstick van YSL, maar ook die zijn helaas zo duur!
Het enige wat ik nog zoek is een fijne bronzer, die ik bij M.A.C wil gaan halen.
Wie kent dit? Of is dit een totaal andere wereld voor je? Tell me!
Ik merk namelijk dat het hier en daar wel speelt maar nog niet écht in the picture is.
Laat wat leuks achter
Sommige gaan niet over make up, maar
Ik heb van NARS een blush (Luster) en een hightlighter (Albatross)!

hoe kan je ze dan nog allemaal gebruiken? 
.
Ik volg alleen Beautygloss en Beautylab, maar die laatste vind ik tegenwoordig wat minder.
)