Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Qwerty123 schreef:Ik zou niet weten wat ik nodig heb om me beter te voelen. Iemand anders zijn denk ik. Maar dat kan niet. Sommige mensen die heel mooi en perfect zijn komen overal mee weg. Zo iemand zou ik wel willen zijn.
Qwerty123 schreef:De relatie met mijn man is inderdaad anders dan andere relaties. We zijn ook allebei aparte personen. Ik vind hem wel aantrekkelijk hij mij niet. Dat weet ik vanaf dag 1 al. Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een relatie gehad waarbij een man mij echt aantrekkelijk vind. Niet om zielig te zijn, maar ik kan het me voorstellen. Ik heb wat lichamelijke beperkingen die niet direct opvallen. Ik vind mezelf ook niet aantrekkelijk.
Ik zou niet weten wat ik nodig heb om me beter te voelen. Iemand anders zijn denk ik. Maar dat kan niet. Sommige mensen die heel mooi en perfect zijn komen overal mee weg. Zo iemand zou ik wel willen zijn.

en dat zal ik ook absoluut niet willen doen , die vergelijking trekken.
blauw00gje schreef:Pff
Hoeveel kan een mens hebben?
Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik moet zeggen en ik kan je waarschijnlijk ook niet helpen. Toch wilde ik even reageren. Al is het alleen maar om je sterkte te wensen. Mocht je ooit de behoefte hebben om met iemand te praten of wat dan ook. Mijn pb-box staat open.
Sterkte met alles..
) en probeer eens andere mensen te leren kennen, kijken wat zij zoal doen en eens afspreken. Het hoeft niet allemaal gelijk, een band moet groeien. Maar om naast je moeder en vriend ook een vriendin hebben om je hart bij uit te storten, is heel belangrijk! Snap dat 't moeilijk is, been there done that, het hoeft ook niet allemaal tegelijk, doe het in jou tempo maar je zult zien dat het loont.
Qwerty123 schreef:Ik zou niet weten wat ik nodig heb om me beter te voelen. Iemand anders zijn denk ik. Maar dat kan niet. Sommige mensen die heel mooi en perfect zijn komen overal mee weg. Zo iemand zou ik wel willen zijn.
Heel hard, maar je moet hen uitkotsen. Gaat die mensen alleen maar om hun eigen gewin.