eyeliner in mijn oog

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

eyeliner in mijn oog

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 13:29

Hallo allemaal,

Ik was vandaag naar de stad met een vriendin, ik kwam heel goedkoop een vloeibare eyeliner tegen echt een spotprijsje. Vanavond heb ik kerstdiner op school dus ik dacht ik neem hem mee voor vanavond.. En nu?

Nu zit er een heel dun lijntje in mijn oog, auw :')
Dus echt in mijn oog en als ik aan de onderkant van mijn ooglid trek dan krijg ik het er nog niet uit. Is dit erg? Kan ik het gewoon laten zitten zonder dat het schadelijk is, want ik krijg het echt niet weg :+

KM_Ris

Re: eyeliner in mijn oog

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 13:31

Als je er zachtjes met een wattenstaafje overheen gaat ook niet?
heb t ook een keer gehad, en bij mij ging het toen een beetje weg, de rest bleef zitten maar heb er geen last van gehad.

xxLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 13:32

Als het je echt zeer doet en irriteert dan zal het niet echt goed zijn, maar als je er niet veel van voelt maakt het niet veel uit, denk ik?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 13:33

Ik doe dat ook wel eens met mascara en eyeliner, heb er nog nooit last van gehad. Meestal kan je het met je vinger wegpoetsen maar soms gaat 't naar onder zeg maar ja. :') Gaat vanzelf ook wel weg.

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 13:34

even goed met water je oog schoon maken. Heb ik ook al eens gehad. Ziet best griezelig uit haha :P heb daarna gewoon even me ogen gewassen met lauw water en daarna weer opnieuw erop gedaan :)

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 13:34

Heb je het al geprobeerd uit te spoelen met water? Verder denk ik niet dat het veel kwaad kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 13:36

Echt bedankt voor jullie tips, zat nogal te stressen of het niet nog meer schade aan mijn oog bracht :)

Met een wattenstaafje heb ik net geprobeerd, gauw weer in de prullenbak gemikt want auww! Dat doet meer zeer dan de eyeliner zelf haha.

Als ik zo ga douchen dan ga ik mijn oog even uitspoelen, bedankt voor de tip.

& jullie fijne feestdagen {:)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 13:37

wattenstaafje nat maken wil nog wel eens wat "zachter" voelen dan. (niet zo nat dat ie drupt, vochtig).
Kan me echter niet voorstellen dat dat echt pijn doet, maar goed.

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 13:38

Komt vanzelf naar je ooghoek volgens mij, heb het namelijk ook wel eens gehad, en na ruim een half uur knipperen, geirriteerd e.d zat er een zwarte sliert in mn ooghoek, die eruit en alles was weer prima :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 13:39

Ayasha, het doet pijn omdat ik dan met het wattenstaafje ook mijn oog raak. & ik ben hoog gevoelig dus misschien speelt dat ook nog mee.

Lara, fijn om dat te horen dat het gewoon naar je ooghoek kwam.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 13:40

Ik heb vaak hetzelfde. Het komt indd in je ooghoek terecht en dan kun je er uiteindelijk een zwart prutje uitlepelen met je vinger of een watterstaafje. Altijd leuk :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 13:44

DeniseBobby schreef:
Ayasha, het doet pijn omdat ik dan met het wattenstaafje ook mijn oog raak. & ik ben hoog gevoelig dus misschien speelt dat ook nog mee.

Lara, fijn om dat te horen dat het gewoon naar je ooghoek kwam.

Oh ja.. Hooggevoelig.....

Anyhow, denk er wel aan dat je het wel kan laten zitten maar als je werkelijk zo gevoelig bent, de kans dan groot is dat je een oog onsteking er achteraan krijgt. :) Ik moet iig altijd maken dat ik het er uit heb als het me overkomt want anders heb ik in no time een ontstoken oog. Ben er nu een stuk handiger in waardoor het niet meer gebeurt maar vroeger wel. :)

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 13:46

Even je oog uitspoelen, wat je ook doet als er een vliegje in zit

Echter kan dit wel oogontsteking veroorzaken, zeker als het er te lang zit. Dit komt omdat de bacteriën die in de eyeliner zitten in je oog gaan zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 13:51

Ayasha, fijn dat je mij niet geloofd maar dat maakt niet uit want ik ken mijzelf nog altijd beter, bedankt voor je tips :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 13:53

Ik waarschuw je slechts voor ontstekingen. Zoals de persoon onder mij ook doet. Of ik je geloof, of niet, doet niets af aan de goede bedoeling achter die waarschuwing.
Zéker voor iemand die gevoelig is er voor is het belangrijk het er snel uit te halen. Ik ben daar normaal niet gevoelig voor en had het al zitten.... Maar goed, jouw feestje. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 13:54

Okee, excuses dan vatte ik het verkeerd op :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 13:55

Kan gebeuren. Als je het vochtig maakt, is het dan niet minder pijnlijk? :)
Je kan ook je ooglid een klein beetje naar buiten/onder trekken. Dan hoef je niet echt op je "oogbal" te gaan en dat voelt minder eng. :) Vaak als je het puntje van het sliertje "raakt" met je wattenstaafje kan je het hele sliertje er ineens uit halen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 14:04

Ik heb het geprobeerd en krijg het gewoon niet weg, ik laat het nu maar even rusten en probeer ik het straks weer :)

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 14:05

Je weet dat eyeliner voor op je ooglid is, en oogpotlood voor dat lijntje boven je onderwimpers zegmaar :+ ?

Heb ik vroeger ook een fout in gemaakt, 'oh wat handig, vloeibare eyeliner, die neem ik mee', deed ik m thuis erop, liep het ook allemaal mn oog in. 'Oh, volgens mij is t niet voor daar :')'
Prikte behoorlijk ja haha

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 14:34

Eyeliner is idd niet de bedoeling dat je het op je waterlijn doet, daar kan je oogpotlood voor gebruiken..
Ik zou gewoon proberen goed te spoelen, zou er vanzelf uit moeten komen dan denk ik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 14:36

Ik deed het niet op mijn waterlijn maar boven mijn oog en op het ooglid zeg maar.. Moeilijk uit te leggen :+

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 14:39

uitspoelen! oog onder de kraan / douche, eierdopje vullen met water en op je open oog zetten, of met een natte schone doek proberen.
Laatst bijgewerkt door jorretje op 20-12-12 14:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 14:41

Klis schreef:
Eyeliner is idd niet de bedoeling dat je het op je waterlijn doet, daar kan je oogpotlood voor gebruiken..
Ik zou gewoon proberen goed te spoelen, zou er vanzelf uit moeten komen dan denk ik!

Jawel hoor, kan ook prima met eyeliner. Moet je alleen wel een beetje handig in zijn. Ik kan het zelfs niet onder mijn oog. Altijd op de waterlijn.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 14:50

Ah ja ik bedoelde ook niet een droog wattenstaafje maar vochtig :+
vind t ook altijd een verschrikkelijk rot gevoel als er ook maar iets in mn oog komt.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 14:53

Wáár zit het... dat je het niet wegkrijgt?

Kan me dit zooo niet voorstellen :P