Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Wordt niet snel gedaan.
Belsje schreef:Jammer dat je dan hier niet in de buurt aan het werk bent Raponsje, ik heb deze operatie immers ook moeten laten doen ... Omdat geen enkele arts/dietist/sportinstructeur me nog kon helpen ... Als er iemand mij garandeert het te kunnen regelen zonder GBP laat ik ze met alle plezier terugdraaien hoor
Ik word er altijd zo boos over dat mensen zo negatief doen. Ik ben nooit voorstander geweest van deze operatie, helemaal voor mezelf. Maar als je op je 29ste bedlegerig bent, denk aan eten terwijl je op je rug ligt zonder enige steun onder je hoofd ... Dat was alles wat ik nog kon: liggen, helemaal plat, evt in orthopedische houding als iemand mij erin kwam leggen.
De kilo's die mijn rug naar de fillestijnen geholpen hebben, waren trouwens vnl cortisone kg's. +30 op 2 maanden ....
TS: ik zou asap contact opnemen met chirurg/dietiste, ziekte van hun kant uit is jouw probleem niet. Misschien moet je aansluiting toch iet of wat herzet worden.
Raponsje schreef:Ik ben erg tegen dit soort operaties.
Heb genoeg clienten van 150 kilo of meer gehad die met voeding en beweging nu in maat 38 passen.
Hoewel TS dit misschien niet wil horen zijn dit soort operaties gewoon onnatuurlijk.
Je lichaam krijgt niet wat het nodig heeft op deze manier en hoewel snel afvallen fijn is brengt het veel nadelen mee.
Loshangend vel, spierpercentage verlies en nog het oorspronkelijke probleem niet opgelost.
Ik zou kijken of je toch weer terug kunt naar een normaal eetpatroon.
Het lijkt mij in ieder geval heel erg riskant om zo'n operatie te doen en ik ben toch wel blij dat ik het niet heb gedaan, al geloven veel mensen niet dat ik echt geen operatie heb gehad. Krijg je dat gezeur weer