Nu voel ik me eigenlijk niet best prettig met wat ik wil vertellen of vragen, Sinds enkele weken heb ik het gevoel dat ik vaak moet gaan plassen en dat ik ook vroeger honger heb dan het normale uur waarop we eten. Als ik naar een stom tv programma kijk en er gebeurt iets triest dan kan ik me zo inleven en moet ik me bijna inhouden om niet te wenen, dat komt dan snel op en soms is het ook zo weer over.
Nu begin ik me wel beetje zorgen te maken, ik heb het internet daarom eens geraadpleegd, en dit zouden 3 van de stuks of 6, 7 symptomen kunnen zijn van een zwangerschap..
Ik weet niet wat ik moet doen, ik heb nog wel mijn regels gehad maar heb al veel verhalen horen vertellen dat vrouwen ze kunnen doorkrijgen tot paar maand voor ze moeten bevallen, dus dit is ook geen geruststelling , wie heeft hier nog ervaringen mee ??
Ik kan me niet voorstellen dat ik zwanger zou zijn, dan stort mijn wereld in denk ik, dan zou ik zo goed als alles moeten opgeven nu al, en daar ben ik totaal niet klaar voor

Die kijken echt niet gek op