afspraak bij zedenpolitie! ik kan het ff niet meer aan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hieperdi

afspraak bij zedenpolitie! ik kan het ff niet meer aan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-12 19:30

k zou het fijn vinden als mensen dit ‘hele’ verhaal lezen en toch even hun reactie er bij willen zetten van hoe en wat ik nou moet doen 

Aankomende donderdag om 3 uur heb ik een afspraak op het politiebureau met iemand van de zedenpolitie.

In mei 2011, was ik een beetje ontspoord en had ik via hyves een jongen/man leren kennen die ook onwijs fan is van 'the king of pop' (dat ben/was ik ook). Omdat niemand in mijn omgeving en van mijn leeftijd hier van hield, kon ik er eigenlijk nooit met iemand leuk over praten..
ik vond het erg leuk om erover te praten. en hij leek er best wel op.. dat nou ook weer niet hoefde van mij, maargoed.
Na een tijdje vroeg hij of ik een keer wilden afspreken.
Maar mij leek dit niet echt een goed plan omdat ik op dat moment nog in een relatie zat ( dat wel aan allerlei kanten wankelden) en hij best ver van mij af woonde ( tiel was het geloof ik ).
Na een paar weken contact, bleef hij maar zeuren, want hij wilden mij zo graag zien.
Ik vond het wel een beetje vreemd, want ik had hem aantal keren zijn leeftijd gevraagd, maar daar deed hij altijd heel raar over. Achter af gezien, had ik hem nu in deze toestand waarin ik nu verkeer gelijk geblokkeerd maar toen zat ik in een soort.. tja.. hoe moet ik het noemen.. een flow?

Op een gegeven moment, had ik zo iets van f***ck* it.. ik doe het gewoon.. wat ken mij het nou schelen. Mijn ouders mochten het niet weten, omdat ik hun al veel ellende in mijn jongeren jaren had aangedaan ivm rare chat gesprekken met vreemde op msn, etc.

De dag was aangebroken.. ik had tegen mijn moeder gezegd, dat ik ging winkelen met een vriendin en misschien daar zou blijven eten.
Ik met de bus naar Maassluis station gegaan, rond een uurtje of 11( dat ik mij nog kan herinneren). Daar zou hij mij ophalen met de auto.
Na een halfuur gewacht te hebben was hij er nog steeds niet. Maar hij belde mij met de mededeling dat hij net voorbij Rotterdam was en het niet lang meer zou duren.
Na een uur gewacht te hebben in spanning kwam hij eindelijk.
Mijn eerste indruk was.. hmpf hij zag er toch wel wat ouder uit dan ik had gedacht.

Ik stapte bij hem in de auto..
Even voorgesteld, en besproken wat en waar we heen zouden gaan.

Ik had mij een leuke dag voorgesteld, met een leuke wandeling ( het was pracht weer) en een biosje of etentje.
We waren er uitgekomen.. het werd het recreatie de biesbos.
Hij zijn tomtom ingesteld en we waren op weg. Onderweg leuke gesprekken gehad..
Maar het viel mij op.. dat de tomtom ons de verkeerde weg op wees.
We kwamen in de binnenstad van Rotterdam uit.. uhh.. ja echt ja!
Ik heb de hele stad zowat gezien.. en waren al c.a. 2 uur aan het rijden?
Voor mijn idee was de biesbos niet ver van Maassluis? Zo’n 3 kwartier rijden.
Ik vond het wel vreemd.. maargoed. ( misschien express )

Op een gegeven moment, moesten we weer is keren.. en toen.. toen pakte hij mij vol op mijn mond! Ik schrok er enorm van.. ik liet het 5/10 seconden toe.. waarom? Geen idee..en vies dat het was! Ielgh.. hij kon echt niet zoenen! Hij lebberde heel mijn hoofd onder..:s
En zei vervolgens.. sorry ik kon het niet laten.

Hij vervolgde de weg weer. Maar konden de biesbos echt niet vinden.. en kwamen bij een ander parkje uit. Daar waren wij dus gaan zitten,op een bankje. Hij links van mij.
Na nog wat te hebben gepraat.. vroeg hij.. rook je? Ik uhh ja? Hij ‘rook je ook wiet’?.. ik ‘uhh ja ooit een keer gedaan, maar nooit meer’. Ik dacht echt van HALLO? Dat doe je toch niet.. en sowieso niet bij een eerste afspraak. Het klopte gewoon allemaal niet! Hij had die middag in dat parkje denk ongeveer 2 joint’s gerookt. En hij was echt van de pracht en praal.. ‘oooh wat is het hier mooi he, ja het is hier zoo mooi, heeeeerlijk, en dan heb ik ook nog is een leuke meid bij me, echt heeeeerlijk’, zei die dan. Alsof hij in de hemel was..

Na een tijdje werd hij handtastelijk.. en vroeg of ik bij hem op schoot wilden zitten.. ik was bang voor zijn teleurstelling dus zei ik maar ja. Vervolgens vlogen zijn handen al gauw naar mijn borsten.. Ik vond het erg onprettig en had al aangegeven van joh doe normaal.. we zitten in een park.. je kent me net.. dat doe je toch niet? Vervolgens bood hij zijn excuus aan.. maar paar minuten later.. ging zijn hand in mijn broek.. ik wilde het niet en gaf dit aantal keren ook duidelijk aan! Maar hij was zoooo enorm dominant over mij.. ik voelde me toch wel onder druk gezet. Ik heb vaak tegen hem gezegd dat ik het niet wilde, maar tegelijker tijd liet ik het wel toe.. Ik was bang, bang dat hij boos werd. Hij vroeg op een gegeven moment zelfs.. zullen we de bosjes in gaan…Ik had het echt niet meer en zei ben je gek of zo.. dat doe je toch niet!
Na een tijdje.. kon ik het hem uit zijn hoofd praten.. gelukkig!!

Na een halfmiddagje in het park te hebben gezeten gingen we weer. En wat voelde ik mij beroerd en vies zeg..
We zaten weer in de auto.. die geparkeerd stond bij een flat. En ja hoor daar ging zijn hand weer in mijn broek.. ik kon niks.. verstijft van angst. Wat moest ik doen?
Weg lopen van hem, terwijl ik niet wist waar ik was?
Mijn ouders bellen? Die het niet mochten weten..
.. ik liet het maar over me heen komen.. en hoopte dat ik snel weer thuis zou zijn.
Mijn piep begon inmiddels aardig pijn te doen.. na een halfuur in de auto te hebben gezeten.. gingen we eindelijk weer rijden.. maar waarheen? De biesbos konden we niet vinden.. en ik begon aardig trek te krijgen.. ik was helemaal leeg.. en het was inmiddels al zo’n 3 uur.
Dus kwam hij met het voorstel een hotel te boeken.. dus ik vroeg me echt af van jaa huh waarom dan.. en kunnen we niet gewoon ergens ff wat eten.. nee hij wilde perse een kamer boeken voor 1 dag.. omdat hij mij beter wilden leren kennen?? Ik voelde de bui al hangen en deed er alles aan om ook dit weer uit zijn hoofd te krijgen..
Gelukkig.. hij werd weer enthousiast over de biesbos en over het hotel had hij het niet meer.

Nou wij weer de weg op en ja hoor.. weer ging die hand in mijn broek.. levensgevaarlijk ook nog.. want hij moest ook nog is schakelen , sturen , richting aangeven etc., ondertussen ook blowen tijdens het rijden.
Na 15 min te hebben gereden kwamen we jawel gewoon bij de biesbos uit.. -_-
Erg raar..
Daar zijn we met de pond de oever over gegaan en kwamen bij een weg uit die op een dijk lag..

Langs de weg had je een soort inhammetje.. waar je met de auto naar beneden kon en je bij een parkeerplaatsje en een vijver uit kwam.
JA HOOR! Daar ging die weer.. maar nu deed hij ook wat.. juist.. hij deed zijn broek uit. Ik was zo bang! Paar meter van ons af stonden een paar vissers te vissen.. ik schaamde me dood en hoopte niet dat zij het door hadden. Boven het dijkje liep de weg, waar geregeld auto’s langs reden, en ons konden zien. Ik moest hem oraal bevredigen.. ik kwam weer met excuses aan.. maar nee.. dat hielp niet. Na enorm afzien heb ik het toch maar gedaan! Hierna zijn we weer weg gegaan uit de biesbos. Ik zei tegen hem dat ik naar huis moest.. omdat ik voor 6e thuis moest zijn. Hij vond het goed, en bracht me naar het station.. in die tussen tijd tussen de biesbos en het station waar hij mij weer afzette.. heeft hij alleen maar met zijn hand in mijn broek gezeten en lopen blowen. Mijn piep deed zo’n pijn.. het branden gewoon helemaal!!

Toen hij mij bij het station afzetten.. was ik zooooo blij!!
Hij zei.. jaaa ik hoop je snel weer te zien!
Dus ik zei schijnheilig… jaa hihi… -_-

Ik was naar de eerst volgende snackbar gerend.. om naar de wc tegaan en die hele tent leeg te vreten.

Hierna ben ik naar huis gegaan.. met enorm veel pijn.
IK HEB MIJ NOG NOOIT ZOOOO ELLENDIG GEVOELT ALS DIE DAG!
Ik heb dit nooit tegen iemand vertelt,
Alhoewel.. tegen een vriendin. Maar ik heb haar niet de details vertelt.

In de tijd van mei 2011 tot nu..
Als ik muziek hoorde van MJ zetten ik het gelijk uit.. het deed mij herinneringen aan die verschikkelijke vent. De eerste week.. ben ik veel gaan douche.. ik voelde me zo vies!
Na een tijd, had ik het weggestopt en dacht ik er ook niet zoveel meer aan.

Nu naarmate ik ouder wordt, krijg ik er toch wel erg veel last van!!
Ik heb de politie hier uit deze gemeente een privé bericht via twitter gestuurd.. met een aantal vragen over beroepsgeheim tegen over mijn ouders.. omdat ik toen het gebeuren.. net 18 was.
Deze hebben mij doorverwezen naar de ZEDENPOLITIE :O:O
Zij hebben het zo druk.. ik heb 2 weken geleden gebeld.. en hij heeft a.k donderdag pas tijd!

Nu heb ik aankomende donderdag om 3 uur een afspraak!
Ik ben echt heel erg zenuwachtig en weet echt niet wat ik ervan kan en moet van verwachten.
Misschien vinden ze het wel helemaal niet erg? Of verspil ik hun tijd.. en had ik gewoon naar het bureau moeten gaan om het te vertellen ipv een afspraak met de ZEDENPOLITIE.
Mijn gosh.. ik maak me er zo druk over. Kan iemand mij misschien helpen ermee.. met tips of ervaringen? Ik ga even mijn spanning eruit roken.. ik krijg het straks nog aan mijn rikketik.

Bedankt voor het lezen!
Het doet me wel even goed om dit hier neer te zetten..

trouwens sorry mensen.. als ik in dit topic details zet die niet echt netjes zijn.. Maar ik zit er zo erg mee 

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 19:44

Jeetje dat is gewoon aanranding. Heb je zijn volledige naam en woonplaats wel?
Toch zal hij ontkennen omdat je het toch een soort vrijwillig deed.

Laat dit een les zijn voor alle jonge meiden. Vertel je ouders ALTIJD waar je bent. Ouders zijn geen boemannen, ze zijn terecht voorzichtig en bezorgd, daar zijn het ouders voor.

Doe iig je verhaal bij de politie, dan ben je het zelf ook een soort van kwijt, lucht misschien wel op. Ik weet niet of de politie er heel veel mee gaat doen maar ik hoop voor je van wel. En nooit meer zulke rare dingen doen he?

Hieperdi

Re: afspraak bij zedenpolitie! ik kan het ff niet meer aan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-12 19:45

Nee ! Hier heb ik zeker wel van geleerd! Ik merk wel dat ik sinds dit voorval.. Terug houdend naar jongens ben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 19:47

Ik heb je verhaal helemaal gelezen en wil je even gerust stellen; ook zedenpolitie zijn echte mensen. :j
Ze hebben waarschijnlijk ook 'gewone' kleding aan, geen uniform, waardoor je je al wat rustiger zult gaan voelen.
Je moet je realiseren dat deze mensen al ontzettend veel nare verhalen hebben gehoord en ook hebben gezien en daardoor ook weten hoe ze je het beste op je gemak kunnen stellen. :)
Ik hoop dat het mee gaat vallen, het is niet niks.

Met wat voor verwachting ga je daar heen?

Suzanne F. schreef:
Jeetje dat is gewoon aanranding.
Officieel zelfs verkrachting, maar ik denk inderdaad ook dat hij het gaat ontkennen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 19:50

michelle933 schreef:
Nee ! Hier heb ik zeker wel van geleerd! Ik merk wel dat ik sinds dit voorval.. Terug houdend naar jongens ben

Ja dat snap ik. En is misschien ook wel goed hoor. Social media kan heel gevaarlijk zijn. Er wordt vaker gewaarschuwd voor oudere mannen die naar jonge meisjes zoeken op Social media. Ik denk eigenlijk dat je nog geluk hebt gehad. Je had dus ook echt een hele foute kunnen hebben getroffen. En dan was je nog veel slechter af geweest.

Weten je ouders het nog steeds niet? Heb je het verder niemand verteld?

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-12 19:53

Suzanne F. schreef:
michelle933 schreef:

Ja dat snap ik. En is misschien ook wel goed hoor. Social media kan heel gevaarlijk zijn. Er wordt vaker gewaarschuwd voor oudere mannen die naar jonge meisjes zoeken op Social media. Ik denk eigenlijk dat je nog geluk hebt gehad. Je had dus ook echt een hele foute kunnen hebben getroffen. En dan was je nog veel slechter af geweest.

Weten je ouders het nog steeds niet? Heb je het verder niemand verteld?

Nee mijn ouders weten het niet of nouja.. Misschien ook wel? Maar dat zou ik zelf niet weten. Ik heb ze veel ellende en bedrog aan gedaan. Dat wil ik ze nu niet aandoen.. We zitten in een moeilijke tijd want ze gaan scheiden. Dus ik wil hun hier nu niet mee belasten

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 19:54

Gadver wat een smeerlap :r Aan de ene kant kan ik er met mijn kop niet bij dat je weggelopen bent of naar die vissende mannen gegaan bent, maar aan de andere kant, ik heb zoiets -thank God- nooit meegemaakt en weet dus niet hoe ik zou reageren op zo'n moment.

Laat dit inderdaad een les zijn, voor jou en voor anderen.

Ik wil je wel aanraden om toch naar de zedenpolitie te gaan, uit je verhaal maak ik op dat je er -logisch- erg mee zit. Als zij niks voor ze kunnen betekenen, kun je eens overwegen om met een hulpverlener te gaan praten.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 19:58

Ik schrik van je leeftijd, ik dacht dat je jonger was! Ik vind je erg naief. Je moet je nooit meer in zo'n situatie laten brengen/manipuleren. Je had direct uit zijn auto moeten springen. Als je ooit nog eens met iemand afspreekt, die je niet kent, zeg het tegen een goede vriendin (als je het niet tegen je ouders wil/kan zeggen) en spreek af in het openbaar, d.w.z. in een café of op een terras. Als je het dan niet vertrouwd, dan ga je weg, desnoods stiekem via de toilet als je niets durft te zeggen. Je moet nooit bij iemand in de auto stappen die je amper kent of niet vertrouwd.
Ik wens je veel succes bij de zedenpolitie.

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 19:58

lijkt mij dat als je ook moeilijk je hele verhaal kan doen hem/haar dit topic kan laten lezen?

en misschien toch ook goed om het aan je ouders te vertellen?(als je dit nog niet gedaan hebt...)

veel succes in iedergeval :(:)

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-12 20:02

Electra63 schreef:
Ik schrik van je leeftijd, ik dacht dat je jonger was! Ik vind je erg naief. Je moet je nooit meer in zo'n situatie laten brengen/manipuleren. Je had direct uit zijn auto moeten springen. Als je ooit nog eens met iemand afspreekt, die je niet kent, zeg het tegen een goede vriendin (als je het niet tegen je ouders wil/kan zeggen) en spreek af in het openbaar, d.w.z. in een café of op een terras. Als je het dan niet vertrouwd, dan ga je weg, desnoods stiekem via de toilet als je niets durft te zeggen. Je moet nooit bij iemand in de auto stappen die je amper kent of niet vertrouwd.
Ik wens je veel succes bij de zedenpolitie.

Als mij het nu.. (Anderhalfjaar later dus ) zou overkomen. Zou ik hem alle hoeken van nederland hebben laten zien! Als ik nu afspreek met iemand, laat ik dat altijd weten aan mijn ouders! Vroeger dee ik veel stiekem.. Ik ben in anderhalfjaar tijd, wel stuk volwassener geworden!

2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:04

De zedenpolitie zal echt niet vinden dat je hun tijd verdoet. Ze zijn er om je te helpen.
Laatst bijgewerkt door 2005 op 19-11-12 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:07

Ahw meis.. :(:) Ik kan je geen tips geven, maar ik vind het heel erg voor je, en heel goed van je dat je nu toch stappen onderneemt..

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:08

Ach, meissie toch. Dat is heftig! Goed dat je er nu wat mee gaat doen, dit soort mensen mogen hier niet mee weg komen. Vertel eerlijk(!!) je hele verhaal, je kunt wel aangeven dat je het best moeilijk vindt, maar wees alsjeblieft eerlijk en vertel alles zo volledig mogelijk. Zo kan de zedenpolitie er het meeste mee. Succes!

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:10

KoudbloedKim schreef:
Ik heb je verhaal helemaal gelezen en wil je even gerust stellen; ook zedenpolitie zijn echte mensen. :j
Ze hebben waarschijnlijk ook 'gewone' kleding aan, geen uniform, waardoor je je al wat rustiger zult gaan voelen.
Je moet je realiseren dat deze mensen al ontzettend veel nare verhalen hebben gehoord en ook hebben gezien en daardoor ook weten hoe ze je het beste op je gemak kunnen stellen. :)
Ik hoop dat het mee gaat vallen, het is niet niks.

Met wat voor verwachting ga je daar heen?

Suzanne F. schreef:
Jeetje dat is gewoon aanranding.
Officieel zelfs verkrachting, maar ik denk inderdaad ook dat hij het gaat ontkennen.

Het is alleen verkrachting bij penetratie.

TS , wat ongelooflijk erg dat je dit hebt moeten doormaken. Je beseft zelf vast wel dat je behoorlijk dom bent geweest, dus daarover ga ik je de les niet lezen.

Heel veel succes en sterkte :(:)
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 19-11-12 20:11, in het totaal 1 keer bewerkt

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:11

Ik denk dat het heel waardevol is als je je verhaal daar doet. Niet (alleen) voor jezelf, maar ook voor andere (mogelijke) slachtoffers.
Ik vrees dat het voor hem niet iets eenmaligs is. Daders gaan steeds hun grenzen verleggen...
Dus wie weet kun jij mede er voor zorgen dat zo'n gast in de gaten wordt gehouden en evt. gepakt.
Sterkte.

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:11

Print eventueel je verhaal uit als je naar je afspraak bij de zedenpolitie gaat. Voor het geval dat je dichtklapt op het moment dat je daar zit heb je je uitdraai achter de hand.
En je hoeft echt niet bang te zijn dat je de tijd van de zedenpolitie verdoet, daar zijn juist deze mensen voor!!
Niemand heeft aan je te zitten als je dat niet wilt!!
sterkte en succes meid

Nickas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:19

Verkrachting is het wanneer er een lichaamsdeel of voorwerp het lichaam van de ander wordt ingebracht. Dus als deze kl**tz*k zover is gegaan, is het zeker verkrachting.
Lieve meis... je hebt toen gehandeld zoals je toen kon, voel je daarover niet schuldig. Hij heeft misbruik gemaakt van jouw 'flow', jouw naïviteit jouw vertrouwen en is enorm jouw grenzen over gegaan.
Je zit zeker niet misplaatst bij de zedenpolitie. Het zal best zwaar zijn (misschien dit verhaal uitprinten en meenemen?), maar je hebt het volste recht om hier aangifte van te doen.

Sterkte!

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-12 20:21

Ja ik voelde me opdat moment echt gewoon een h()er :s
En dom dat was het zeker van mij..
Leuk.. Ik dacht ff een daggie gezellig weg tegaan naar de bios of wat dan ook -_- helaas is niet iedereen te vertrouwen..
Laatst bijgewerkt door Hieperdi op 19-11-12 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-12 20:22

Prutsmuts? Haha ik bedoel het woord H0er

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:34

Maar je hebt nooit nee gezegd of wel, alleen wat smoesjes gebruikt. Wist die hele jongen wel dat je er geen zin in had?
Nu wordt hij na anderhalf jaar misschien wel opgepakt voor iets waar hij zelf misschien niet eens een idee van heeft dat je niet wilde.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-12 20:37

Lynn_Nikita schreef:
Maar je hebt nooit nee gezegd of wel, alleen wat smoesjes gebruikt. Wist die hele jongen wel dat je er geen zin in had?
Nu wordt hij na anderhalf jaar misschien wel opgepakt voor iets waar hij zelf misschien niet eens een idee van heeft dat je niet wilde.

Ik heb duidelijk aangeven dat ik het niet wilde, en het zeker niet gepast vond om dat zo op de eerste afspraak tedoen + in het openbaar. Maar hij was zo dominant over mij.. Ik liet me als het waren als een soort slaaf beinvloeden door hem.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:38

ik lees alleen je verhaal he, ben er niet bijgeweest en weet niet wat wel en niet gezegd geworden is. Ik lees alleen uit het verhaal hierboven dat je steeds een smoesje bedacht en er omheen sprak, vandaar mijn reactie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:39

_San87_ schreef:
[naam] schreef:

Het is alleen verkrachting bij penetratie.

Dat hoeft niet persé met zijn geslachtsdeel te zijn. :)

Nickas schreef:
Verkrachting is het wanneer er een lichaamsdeel of voorwerp het lichaam van de ander wordt ingebracht. Dus als deze kl**tz*k zover is gegaan, is het zeker verkrachting.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-12 20:42

Lynn_Nikita schreef:
ik lees alleen je verhaal he, ben er niet bijgeweest en weet niet wat wel en niet gezegd geworden is. Ik lees alleen uit het verhaal hierboven dat je steeds een smoesje bedacht en er omheen sprak, vandaar mijn reactie.

Vervolgens vlogen zijn handen al gauw naar mijn borsten.. Ik vond het erg onprettig en had al aangegeven van joh doe normaal.. we zitten in een park.. je kent me net.. dat doe je toch niet? Vervolgens bood hij zijn excuus aan.. maar paar minuten later.. ging zijn hand in mijn broek.. ik wilde het niet en gaf dit aantal keren ook duidelijk aan! Maar hij was zoooo enorm dominant over mij.. ik voelde me toch wel onder druk gezet. Ik heb vaak tegen hem gezegd dat ik het niet wilde, maar tegelijker tijd liet ik het wel toe.. Ik was bang, bang dat hij boos werd. Hij vroeg op een gegeven moment zelfs.. zullen we de bosjes in gaan…Ik had het echt niet meer en zei ben je gek of zo.. dat doe je toch niet!

Hier een stuk uit mijn tekst.. Ik heb duidelijk aangegeven tegen hem! Heb zelfs vaak mijn broek elke keer opnieuw dicht gedaan maar die ging na 1 min weer open :(

wsundayl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:43

michelle933, let niet op Lynn_Nikita, Uit eigen ervaring weet ik wat je heb doorgemaakt en begrijp hoe zoiets kan gaan.
Die jongen/man wist dondersgoed dat wat hij deed iets was wat jij niet wilde.
Veel sterkte bij de politie. Neem als het kan ook iemand in je omgeving in vertrouwen, dit is iets wat je goed moet kunnen verwerken. Vind het super dat je de stap naar de politie durft te zetten.