Woow wat een reacties al weer.
@juniper, Dat is een methode waar ik eerst wat op moet googlen denk ik
Want ik ben er nog niet in thuis.
@Depende, Die methode kende ik nog niet. Maar soda en azijn in je haar smeren daar had ik nog nooit van gehoord haha ik zou er eens op googlen dankjewel 
@Yv_, Dat is zeer zeker het proberen waard, verkopen ze het ook bij de DA of Kruitvat?
@pleiada, Syos heb ik wel veel van gehoord. Schijnt wel goed te zijn. Dat is ook het proberen waard. Dankjewel 
@Menino, Die van l'oreal is dat de zelfde als die van Guhl?? Mijn schoonzus gebruikte die van Guhl en dat flesje lijkt haast het zelfde als die jij nu laat zien
En idd dat dure daar moet je wel echt eerst een goed gevulde portomenee voor hebben 
@Natasja__, Ik heb altijd kokos wax gehad. Maar die is op duistere wijze verdwenen uit mijn douche 
@bigone, Dankjewel. Ik ben voor de rest helemaal gezond. Schildklier is recent getest.
Verder eet ik gewoon normaal mijn groente en fruit en zo.
@_Barbara_, Dankjewel voor de tip. Maar als ik het niet borstel dan ben ik net een ragebol. Dat kan misschien een oplossing zijn als mijn haar een heel stuk langer is 
@darkchrystal, Bij mij breekt het voornamelijk aan de bovenkant af en bij mijn oren. Mijn haar is eigenlijk nooit vet. Maar ik heb een hele moeilijke hoofdhuid (seborroïsch eczeem) Ik MOET het echt 2 keer in de week wassen. Anders verga ik van de jeuk. Ik moet het eigenlijk met Ketoconazol wassen. Maar die Shampoo is echt troep. Daar word je haar helemaal zo droog als havergort van..