Ik zit al sinds begin dit schooljaar met een heel irritant probleem. Als ik 's morgens gegeten heb, heb ik tijdens het 2e lesuur al weer honger. En na de middag hetzelfde... En niet gewoon zin in eten, echt honger. Ik schaam me dood, die rommelende maag in een stille klas
Ik begrijp niet hoe het komt, ik eet als ontbijt 3-4 boterhammen, 's middags 3, en tijdens de speeltijden een koek of soms een appel. Na school een koek, en in de avond meestal 2 appels. Ik weet dat koeken niet goed zijn omdat ze snelle suikers bevatten, maar als ik fruit eet, lijkt het of ik nog sneller terug honger krijg.
Ik ben 14 dus nog aan het groeien en zo, misschien komt het daardoor. Ik fiets wel elke ochtend en avond 40 minuten (in grote groep, dus redelijk tempo) dus wss verbrand ik mijn eten al op de fiets. Ik drink regelmatig water tussen de lessen door, omdat dit 'je maag vult', bij mij dus niet...
Binnenkort zijn het examens, en dan is het doodstil in de klas, ik heb echt geen zin om daar heel de tijd met een knorrende maag te zitten...
Wie oh wie weet de oplossing? Wat moet ik eten? of wie kent er trucjes zodat je die maag niet hoort knorren?
ik hoor het graag ;p
banaan eet ik soms ook, zal het vaker doen.