Ik heb het (vrijwel) altijd koud. Ook in de zomer loop ik het liefst nog in een dikke trui, T-shirtjes zijn alleen aan mij besteed als het meer dan 30 graden is en de zon lekker schijnt. Ik ben dan altijd helemaal koud tot op het bot, zodat het pijn doet, vooral als ik me beweeg. Alles is dan ook helemaal stijf. Dit heb ik dus niet alleen als het koud is, maar ook in een kamer van 23 graden. En ik warm gewoon niet op. Ok, ik krijg het wel lekker warm als ik een half uur heb hardgelopen, maar 2 minuten later heb ik het dan alweer ijskoud. Elektrische dekentjes/warme douches helpen niet, het lijkt alsof die alleen mijn 'buitenkant' opwarmen, en niet mijn binnenkant. Zelfde met hete soep ofzo: het lijkt alleen heel plaatselijk en heel kort te werken. Ik vind het heel vervelend, want het is behoorlijk slecht voor mijn concentratie als mijn lijf de hele tijd pijn doet en ik het constant koud heb. Het is heel frustrerend als je nergens warm kunt worden. Alleen 's ochtends on bed is het soms wel lekker

Hebben meer mensen hier last van? Of hebben mensen tips?
)