BAH!! Vieze oren, vieze tanden, gele tanden, noem maar op

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LoveUggs

BAH!! Vieze oren, vieze tanden, gele tanden, noem maar op

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-12 23:23

Ik weet niet of het hier goed staat maargoed...

Voor mij zijn er een paar dingen heel belangrijk, anders krijg ik de rillingen van iemand..! Dat zijn namelijk: vieze oren, waarbij dat oorsmeer heerlijk te zien is. Geef mij maar een tijltje! Vieze of gele tanden.. Goed poetsen scheelt al een hoop. Lekkere hygiene...
Ik ben er dus zelf ook altijd als de doods voor, dat ik vieze oren heb... Sta elke avond met wattestaafjes in mijn oren te baggeren. (Iknow! Niet goed, en toch doe ik het steeds) als iemand mij een liedje wil laten horen met oordopjes, no way dat ik ze in doe, enkel mijn eigen! Ook controleer ik altijd of ze vies zijn, en houd ik ze bij mijn oor.. En dan de tanden.. Ook zo iets ergs van mij... Praat je bijvoorbeeld met een leuke jongen, meneer lacht, gadver wat een afknapper! Gele tanden! Of verschrikkelijk, tanden met allemaal plekjes erop..! En dan die laatste variant nog... Volwassenen waar je mee praat, en dan die vieze bruine laag van tandplak ofzo op hun tanden.. (Er tussenin..) Alsof die persoon jaren lang zware shag gerookt heeft en vergat zijn tanden te poetsen....

Sorry als er bokkers zijn die hier last van hebben en er wat mee proberen te doen ofzo... Dit is geen aanval of wat dan ook..
Ik vind het namelijk van mijzelf heel vervelend, dat ik daar soms de rillingen van krijg, en sommige dingen die iedereen heeft, dat ik dat zo verschrikkelijk vies vind...

Zijn er mensen die dit ook hebben of ben ik gewoon een apart geval? :+

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:30

:j Jep, ik heb het ook. Niet voor oren maar ik heb echt een gebits-fobie. Net als vieze adem, ook zo bah bah bah. Kan ook echt bijna kotsen als iemand iets heft gegeten als bv. ei en dat op zijn tand zit %) Brrrrr...

Oordopjes doe ik trouwens ook altijd bij m'n oor houden als ze niet van mij zijn, haha

MiReRe

Re: BAH!! Vieze oren, vieze tanden, gele tanden, noem maar op

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:34

Je vindt iemand meer dan heel erg leuk, besluit all the way te gaan, en diegene heeft een remspoor in z'n box....doeiiiiii tot nooit meer!!!

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:35

MiReRe schreef:
Je vindt iemand meer dan heel erg leuk, besluit all the way te gaan, en diegene heeft een remspoor in z'n box....doeiiiiii tot nooit meer!!!

:= _/-\o_

By the way, ik herken je ergernissen wel :j

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-12 23:36

Hahahahaha! Die is ook vreselijk..!
Idd ook vieze adem..! Ik heb altijd smintjes bij me..! (Die zijn dan weer niet goed voor je tanden maargoed...)
Ik poets ook het liefst zo lang mogenlijk mijn tanden!

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:38

soms zijn tanden van nature erg geel dus naar de kleur kijk ik niet zo heel erg, wel vind ik het smerig als je ziet dat ze bruin zijn van het roken, ook vind ik zichtbaar tandplak vreselijk, kan daar echt van kokhalsen.
zichtbaar oorsmeer vind ik ook heel erg, en ook ik zit vaak na het douchen in mijn oren met wattestaafjes.
het meest erg vind ik nog dat als ik zoiets ondekt heb ik het niet kan latan om er naar te kijken.

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:42

lichaamsgeur, dat je sommige mensen al ruikt voordat je de hoek om bent.

Elienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:47

ik ben ook zo'n freak op mijn oren, elke dag kuis ik ze uit :') soms vergeet ik het en wordt ik zot van de jeuk (ingebeeld hoor :')) helaas ben ik niet gezegend met witte tanden :(

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:47

Ligt het aan mij, of hoort tandplak gewoon niet bruin te zijn? :+ Ik kan mij voorstellen dat je afknapt op slechte hygiëne. Slechte adem, zweetgeur, bulletjes in de neus, vet haar, etc. vind ik zelf erg smerig. Op gele tanden kan ik niet afknappen, tenzij ze echt geel zijn. Veel mensen hebben van nature geen stralend witte tanden. Enne.. Mannen met een slecht gebit? (Niet naar de tandarts gaan, bruine vlekken op de tanden, het ontbreken van tanden, tanden die schots en scheef staan) Voor mij echt een afknapper!

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:49

Tandplak en oorsmeer.. heel erg vies.

Zelf heb ik ook gele tanden omdat ik elke dag liters thee drink. :(

Sjeintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:51

Kan mij wel vinden in bovenstaande...... maar ik heb wel geleerd om ervoor af te sluiten!
Denk maar eens aan de lucht die vrij komt als er een kroon vervangen moet worden....

En smintjes zijn juist het beste om te nemen, maar zeker geen pepermunt! Daar zit weer suiker in.

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:53

Sjeintje schreef:
Denk maar eens aan de lucht die vrij komt als er een kroon vervangen moet worden....

Ik heb geen flauw idee hoe dat ruikt, maar ik neem aan dus niet zo prettig. :+
Laatst bijgewerkt door Adamootje op 15-11-12 23:53, in het totaal 1 keer bewerkt

s_casper

Oogsoep is iets waar ik (onbewust) altijd erg op let. Bij mezelf dus ook, omdat ik het zo vies vind om te zien.

vuurneon

Ik heb moeite met mensen met slechtzittende kunstgebitten: ik hoor het. Zo'n smerige klik elke keer dat de mond opengaat. Dan ren ik het liefste gillend weg :')
Maar ik vind makkelijk uitneembare kunstgebitten sowieso vreselijk; blegh in zo'n bakje in de nacht en vooral als ze er zo afschuwelijk nep uitzien brrrr

Neushaar en oorbaar horen ook niet zichtbaar te zijn, daar gruwel ik ook van := of spuug in de mondhoek.... -O-

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:54

vuurneon schreef:
Ik heb moeite met mensen met slechtzittende kunstgebitten: ik hoor het. Zo'n smerige klik elke keer dat de mond opengaat. Dan ren ik het liefste gillend weg :')
Maar ik vind makkelijk uitneembare kunstgebitten sowieso vreselijk; blegh in zo'n bakje in de nacht en vooral als ze er zo afschuwelijk nep uitzien brrrr

Neushaar en oorbaar horen ook niet zichtbaar te zijn, daar gruwel ik ook van := of spuug in de mondhoek.... -O-

Etens rest korsten in de mondhoek..

Heb een vrouw elke week op het werk die het maar niet ziet in de spiegel.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:55

vuurneon schreef:

Gruwel, en helemaal als er nog zo'n lange sliert slijm meekomt, als je het kunstgebit moet uithalen bij iemand. %)
Laatst bijgewerkt door mika11 op 15-11-12 23:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:56

Brr woon bij wat mensen die het verstand van een 6 jarige hebben maar 1tje kan zo vies eten :r , vieze oren krijg ik de kriebels van ook gele tanden...

Mijn pa zijn kunstgebit is af en hij eet zo goor met dat ding :r

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:58

O jakkes; ik heb een man op het werk die dus altijd spuug in de mondhoek heeft, spreekt met consumptie, klikkend kunstgebit heeft en vooral heel, heel, heeeeel dichtbij je staat. Ik ontwijk hem altijd zo subtiel mogelijk :o

(Ik heb totaal geen moeite met mensen die moeten overgeven, ik hou rustig het haar vast. Maar toen een bejaarde naar mij toekwam met een goor gehoorapparaat in zijn handen met de vraag of ik die in zijn oor kon doen (oor was ook harig en jakkes) begon ik te kokhalzen :') ik heb vriendelijk de zuster geroepen :D)

Mensen mogen ook niet met hun kunstgebit spelen in de mond, dat is echt ranzig :')

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:58

Helemaal eens. Dat sommige mensen niet houden van make up en tutten oke,
maar een beetje basis verzorging ben je wel aan je mese mens verplicht. Niet iedereen heeft zin om naar wit spul iemands mondhoeken te kijken :r
Geen idee wat dat is of hoe het komt maar soms even afvegen is toch niet heel veel gevraagt :=

Ik hoop ook dat ik nooit perongeluk iets mooi groens tussen mijn tanden heb gehad..

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:01

oooo...ik heb op mijn vorige baan eens een klant gehad......een vrouw...denk ik :')
En die had zo een opgedroogt stukje wat uit haar neusgat stak :r
En dan nog netjes praten en glimlachen er bij _O-

Waar ik ook echt onpasselijk van raak is rughaar....getver.....dat donkere krullende rughaar %)
Schuimbekkers
neuspulkers
kontkrabbers

eigenlijk heb ik best een probleem als ik het zo lees :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:02

Nee Q, hier ben je juist weer heel normaal in :j

Ik vind het heel normaal dat je slechte hygiëne vies vindt :D

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:04

Quartel, dan moet je niet met mij meegaan naar m'n werk.
Daar hebben we een man met een vacht, en op z'n rug het ergst.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:05

oooo en dan heb je nog de kruisgrabbelaars

dan vraag ik me altijd af wanneer de laatste douche was....bbrrrrr

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:05

mika11 schreef:
Quartel, dan moet je niet met mij meegaan naar m'n werk.
Daar hebben we een man met een vacht, en op z'n rug het ergst.

Moet je die mat ook elke dag kammen? :=

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:06

Mijn vriend heeft onderrug haar en ik mag het niet kammen of afscheren. :(