Voor mij zijn er een paar dingen heel belangrijk, anders krijg ik de rillingen van iemand..! Dat zijn namelijk: vieze oren, waarbij dat oorsmeer heerlijk te zien is. Geef mij maar een tijltje! Vieze of gele tanden.. Goed poetsen scheelt al een hoop. Lekkere hygiene...
Ik ben er dus zelf ook altijd als de doods voor, dat ik vieze oren heb... Sta elke avond met wattestaafjes in mijn oren te baggeren. (Iknow! Niet goed, en toch doe ik het steeds) als iemand mij een liedje wil laten horen met oordopjes, no way dat ik ze in doe, enkel mijn eigen! Ook controleer ik altijd of ze vies zijn, en houd ik ze bij mijn oor.. En dan de tanden.. Ook zo iets ergs van mij... Praat je bijvoorbeeld met een leuke jongen, meneer lacht, gadver wat een afknapper! Gele tanden! Of verschrikkelijk, tanden met allemaal plekjes erop..! En dan die laatste variant nog... Volwassenen waar je mee praat, en dan die vieze bruine laag van tandplak ofzo op hun tanden.. (Er tussenin..) Alsof die persoon jaren lang zware shag gerookt heeft en vergat zijn tanden te poetsen....
Sorry als er bokkers zijn die hier last van hebben en er wat mee proberen te doen ofzo... Dit is geen aanval of wat dan ook..
Ik vind het namelijk van mijzelf heel vervelend, dat ik daar soms de rillingen van krijg, en sommige dingen die iedereen heeft, dat ik dat zo verschrikkelijk vies vind...
Zijn er mensen die dit ook hebben of ben ik gewoon een apart geval?
Jep, ik heb het ook. Niet voor oren maar ik heb echt een gebits-fobie. Net als vieze adem, ook zo bah bah bah. Kan ook echt bijna kotsen als iemand iets heft gegeten als bv. ei en dat op zijn tand zit
Brrrrr...
soms vergeet ik het en wordt ik zot van de jeuk (ingebeeld hoor
, vieze oren krijg ik de kriebels van ook gele tanden...
)