Maar dan.. je wordt heerlijk uitgerust wakker en kijkt eens op je wekker: 7 uur. Je draait je weer om en doet heel hard je best om weer in slaap te vallen door semi-interessante nieuwsberichten op Nu.nl te lezen of tot overmaat van ramp maar eindeloos Facebook/ Bokt te verversen in de hoop dat iemand rond dat tijdstip iets leuks post, en je hoort ondertussen rustig geronk van wèl-slapende vriendinnetjes.. Je valt eindelijk weer in slaap, wordt weer wakker, kijkt weer op je wekker en ziet dat het nog geen half uur later is... Je geeft uiteindelijk de moed op om je vervolgens zo'n dag of 2/3 toch ''iets'' beroerder te voelen dan normaal...
Met andere woorden: ik kan dus gewoon echt niet meer dan 3 uur slapen nadat ik flink gefeest heb. Het maakt niks uit of ik gedronken heb of netjes aan de cola ben gegaan, of ik nog gegeten heb voor ik ging slapen of niet, ik kan gewoon NIET lang slapen. Ik loop het op dagen dat ik uit kan slapen uiteindelijk wel weer in, maar daar gaat altijd een paar dagen overheen. En ik ben gewoon ZO jaloers op mensen die tot een uurtje of één 's middags kunnen slapen...
Wie herkent dit? En wat doe je er tegen?

Ja, om een uur of drie/vier weer in slaap storten en inderdaad een dag of drie lekker uit je ritme te zijn... Ik merk alleen wel verschil bij wel of niet drinken, als ik flink heb gedronken slaap ik over het algemeen wel iets langer (half 11 max) maar als ik niet gedronken heb gewoon lekker wakker hoor na 4 uurtjes slaap!
De rest van de dag breng ik door op de bank.
Ben echt elke dag moe..