Eerder een engeltje op pootjes...
Wil niet te snel stickers plakken, maar normaal gedrag is dit ook echt niet, ongeacht dat het nog maar een peuter is...(moest even mopperen hoor, tx!)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Eerder een engeltje op pootjes...
)
rondjes rennen wel, gillen ook en stuiteren ook, maar nee, van andermans spullen blijf je af is mij altijd geleerd
Ik was vreselijk druk, maar ik molde geen dingen, weliswaar wel onhandig dus ik liet wel eens per ongeluk iets vallen, maar dat is menselijk. Ik heb wel een keer mijn oom met een gitaar geramd, maar dat mocht van hem
(staat ook op video)
Hoe lastig dit soms ook kan zijn met ADHD'ers. Ook zij moeten worden opgevoed PercyLeen schreef:Onderschat meisjes niet![]()
Je collega zal zich ook wel erg bezwaard hebben gevoeld..
zimbabwe schreef:Ik dacht dat ik best behoorlijk geduldig, tolerant en flexibel ben, maar dat valt toch wel tegen. Baal echt van dat zo'n kind echt dingen kapot maakt terwijl ik zelf best netjes ben en mijn dochter ook opvoed met respect voor mens, dier en spullen en mijn dochtertje dat blijbaar ook nog eens heel goed oppakt! Kan op zoek naar ene nieuwe kinderstoel voor baby Catootje in de buik..
Elan_GV schreef:Oh wat erg zeg! Ben zo blij dat mijn meisje ook wat lief is.
Maar goed, ik ken ze ook. Ouders die álles op moeten ruimen omdat ze anders alles kapot maken of dus er een bende van maken. Misschien vinden ze mij dan wel eens wat streng, maar dát gebeurd dus écht NIET!
Mymy, of ze moeten zich gewoon kunnen gedragen?

of ik sloopte weet ik niet, maar ruzie maken was ik best goed in. En krijsen kon ik ook. om niets
( ik krijg het nu nog regelmatig te horen)
Als iemand een peper in zn reet zou kunnen gebruiken, ben ik het wel
) hoor. Even om aan te geven dat je niet te vroeg moet juichen met een meisje