brrrrrr
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
NWDynamite schreef:Staat je raam niet op een kier? Als in de rest van het huis de verwarming aan staat en in jouw kamer niet dan is het logisch dat het daar kouder is. Dus, verwarming aan doen!
lisenpip schreef:al zijn het geesten betekent nog niet gelijk dat ze me doden .... je zal vast ook wel goede geesten hebben of gewoon wat plaag geesten

WhySoWhite schreef:lisenpip schreef:al zijn het geesten betekent nog niet gelijk dat ze me doden .... je zal vast ook wel goede geesten hebben of gewoon wat plaag geesten
Laat ze dan in de zomer ook maar komen. Misschien werkt je verwarming niet goed op je kamer, heb ik ook wel eens gehad! Gewoon gaan slapen 3 dekens over elkaar. ééntje op de grond leggen voor de geesten zodat ze ook warm kunnen liggen. Alles opgelost toch
Hij zal me wel dankbaar zijn hoop ik, zolang hij niet gaat snurken
lieveli schreef:Ja sorry, ik was niet serieus![]()
Ik heb het ook heel vaak in mn kamer, gebeurt gewoon wel eens, iets natuurkundigs. Niets engs en laat je niet opnaaien door een vriend. Geesten bestaan alleen als er in gelooft, dan zie en voel je ze ineens overal.
lieveli schreef:Wat eng, zouden idd geesten moeten zijn. Heb je ergens salie? Als je een bosje salie verbrandt gaan ze weg, succes en hopelijk tot morgen!

Dioxide schreef:Nouja, tipje dan.. probeer er toch meer aandacht aan te besteden om duidelijker te schrijven. Het leest gewoon heel erg vervelend voor 9 van de 10 mensen
Mijn vriend heeft een ernstige vorm van dyslectie, kon amper lezen en schrijven tot halverwege de middelbare school en die schrijft toch echt met minder fouten.
me eige adum? Wat is dat voor taal?
antje_vip schreef:Oke offtopic maar ik dacht dat je hooguit 10 wasme eige adum? Wat is dat voor taal?
Als het koud is op je kamer moet je de kachel aandoen. En kom op, je bent toch niet bang voor spoken?