Het is zo koud in me kamer dat ik me eigen adum zie....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lisenpip

Het is zo koud in me kamer dat ik me eigen adum zie....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 01:23

Ik ging net naar bed en had het niet koud, ik loop naar boven door me kamer deur open en loop een ijs koude kamer binnen. Het is zo koud dat ik me eigen adum gewoon zie. Het lijkt hier gewoon te vriezen op me kamer. Heb me helemaal ingepakt en valt mee hoe koud me lichaam is maar me hoofd is koud en de lucht voelt echt aan of als of het -10 is ofzo. Nu zegt een vriend op msn ja dat is een teken dat er geesten in je kamer zijn. Nu maakt hij me meteen bang terwijl ik in me achter hoofd ook al wel weet dat het niet zo is, Maar hoe kan het nou zo koud hier zijn???? en in het rest van het huis niet???
brrrrrr :=

Anoniem

Re: Het is zo koud in me kamer dat ik me eigen adum zie....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 01:25

Misschien even het raam dicht doen

ShauniBef

Open raam :Y) ?

NWDynamite

Staat je raam niet op een kier? Als in de rest van het huis de verwarming aan staat en in jouw kamer niet dan is het logisch dat het daar kouder is. Dus, verwarming aan doen!

lisenpip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 01:27

NWDynamite schreef:
Staat je raam niet op een kier? Als in de rest van het huis de verwarming aan staat en in jouw kamer niet dan is het logisch dat het daar kouder is. Dus, verwarming aan doen!

Raam is dicht. Verwarrming gaat automatich snachts uit. al vanaf 10 uur. En is de hele tijd overal warm geweest dus dat is het echt niet. alles is dicht. Normaal gesproken slaap ik altijd met raam open maar heb hem niet open gedaan toen ik naar bed ging,,,

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 01:31

Wat eng, zouden idd geesten moeten zijn. Heb je ergens salie? Als je een bosje salie verbrandt gaan ze weg, succes en hopelijk tot morgen!

lisenpip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 01:33

lieveli schreef:
Wat eng, zouden idd geesten moeten zijn. Heb je ergens salie? Als je een bosje salie verbrandt gaan ze weg, succes en hopelijk tot morgen!

hopelijk toch morgen?

lisenpip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 01:34

al zijn het geesten betekent nog niet gelijk dat ze me doden .... je zal vast ook wel goede geesten hebben of gewoon wat plaag geesten
Laatst bijgewerkt door lisenpip op 29-10-12 01:35, in het totaal 1 keer bewerkt

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 01:34

lieveli schreef:

:') _O- _O- _O-

lisenpip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 01:35

WhySoWhite schreef:
lieveli schreef:

:') _O- _O- _O-

haha echt he hoop ik haha := _O- :')

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 01:36

lisenpip schreef:
al zijn het geesten betekent nog niet gelijk dat ze me doden .... je zal vast ook wel goede geesten hebben of gewoon wat plaag geesten

Laat ze dan in de zomer ook maar komen. Misschien werkt je verwarming niet goed op je kamer, heb ik ook wel eens gehad! Gewoon gaan slapen 3 dekens over elkaar. ééntje op de grond leggen voor de geesten zodat ze ook warm kunnen liggen. Alles opgelost toch :j
En anders bel je Char morgen even joh!

lisenpip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 01:37

WhySoWhite schreef:
lisenpip schreef:

Laat ze dan in de zomer ook maar komen. Misschien werkt je verwarming niet goed op je kamer, heb ik ook wel eens gehad! Gewoon gaan slapen 3 dekens over elkaar. ééntje op de grond leggen voor de geesten zodat ze ook warm kunnen liggen. Alles opgelost toch :j

Laat ik dat maar doen 2 kussens er bij, ja ik hou zelf ook van meerdere kussens dus geef hem er twee meer niet hoor.. := Hij zal me wel dankbaar zijn hoop ik, zolang hij niet gaat snurken _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 01:39

Ja sorry, ik was niet serieus :')

Ik heb het ook heel vaak in mn kamer, gebeurt gewoon wel eens, iets natuurkundigs. Niets engs en laat je niet opnaaien door een vriend. Geesten bestaan alleen als er in gelooft, dan zie en voel je ze ineens overal.

lisenpip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 01:42

lieveli schreef:
Ja sorry, ik was niet serieus :')

Ik heb het ook heel vaak in mn kamer, gebeurt gewoon wel eens, iets natuurkundigs. Niets engs en laat je niet opnaaien door een vriend. Geesten bestaan alleen als er in gelooft, dan zie en voel je ze ineens overal.

ohh haha oke schrok wel beetje van je haha. ben niet zo held als het over geesten gaat al weet ik niet waarom. ik hoorde juist dat ze zich voede met angst.... :=

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 01:48

Mijn kamer is ook een ijskast. Omdat ik nu eenmaal wel geloof in geesten meteen de grootste schrik ever natuurlijk. Verwarming staat nergens op. Paniek! Kom ik er achter dat onze onderburen (met zelfde indeling van hun appartement) wel de verwarming opzetten in hun woonkamer, en slapen boven de slaapkamer van mijn moeder, wat verklaart waarom die kamers niet koud zijn. Mijn kamer ligt boven hun logeerkamer, waar dus bijna nooit mensen slapen, en mijn slaapkamer ligt aan 2buitenmuren. Genoeg redenen waarom het dus niet warm is in mijn kamer (:
en ik ben ervan overtuigd dat er ook een verklaring is voor jou koude kamer ;)

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 02:55

lieveli schreef:

_O- _O- _O- :')

Come on, snap nooit waarom mensen meteen zichzelf helemaal bang maken met verhaaltjes over geesten en daardoor helemaal panisch worden.. Of ik ben er te nuchter voor.. Succes iig :D

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 03:14

in de gang is t bij ons al een stuk kouder (meeste huizen btw) ondanks dat de verwarming aan is. Echter deze is spaarzaam dus gaat telkens tussendoor uit als hij in de woonkamer op de juiste tempratuur is. In de flat vroeger was hij altijd aan (handig als je snel iets wilt laten drogen dat niet in de droger kan)
Ik haat t om boven te zijn, voor de badkamer hebben we al een verwarmings lamp gekocht omdat t pas warm is als je al een poosje onder de douch staat, nu is het teminste vrij snel warm.

Mn kamer is echter een ramp! de verwarming red t niet mn kamer warm te maken zodra t buiten afkoelt. Ondanks dat woonkamer/keuken gewoon een fijne tempratuur hebben :P
niks sporen! in elk huis waar ik kom is t tzelfde, lijkt me stug dat iedereen last heeft van spoken als t buiten kouder word

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 04:36

Nou kom op zeg TS, je bent al bijna 30. Dan ben je toch wel wat meer nuchter met dit soort dingen? :+

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 05:54

Aan de manier van typen en het profiel lijkt het me niet dat ts 28 is..

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 06:41

Raam dicht, verwarming open draaien en in je bed kruipen.

Als je het dan niet warm krijgt: rammelen met potten en pannen, de muziek keihard aanzetten en mantra's herhalen. Misschien gaat je geest dan weg.....

:') _O-

Ik denk inderdaad dat aan de manier van typen, het redelijk overbodig is om de TS uit te leggen dat warme lucht (adem) simpelweg condenseert in een koude omgeving. Maargoed, bij deze.

lisenpip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 09:58

who mensen er staat toch natuurlijk weet ik dat dat niet zo is. Het was maar een grapje over de geesten maar dat word toch altijd gezegt als je je eigen adum zie dat er dan geesten in de buurt zijn. Natuurlijk niet joh! Het was gewoon onweis koud en wou het gewoon even delen mede ook omdat ik gewoon niet kon slapen van de kou. En manier van type ik ben dislexie of hoe je het ook schrijft. En ik ben 21 niet 28 is denk wat fout gegaan bij me profiel aan maken. Maar goed. Ik ben niet een held in type haha.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 10:05

Nouja, tipje dan.. probeer er toch meer aandacht aan te besteden om duidelijker te schrijven. Het leest gewoon heel erg vervelend voor 9 van de 10 mensen :)

Mijn vriend heeft een ernstige vorm van dyslectie, kon amper lezen en schrijven tot halverwege de middelbare school en die schrijft toch echt met minder fouten.

lisenpip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 10:14

Dioxide schreef:
Nouja, tipje dan.. probeer er toch meer aandacht aan te besteden om duidelijker te schrijven. Het leest gewoon heel erg vervelend voor 9 van de 10 mensen :)

Mijn vriend heeft een ernstige vorm van dyslectie, kon amper lezen en schrijven tot halverwege de middelbare school en die schrijft toch echt met minder fouten.

Tja de een kan het beter dan de andere. mede heb ik adhd en gaat alles heel snel als ik terug lees lees ik het in mijn hoofd goed terug. Als ik later de tijd neem zie ik het zelf ook indd.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 10:22

Oke offtopic maar ik dacht dat je hooguit 10 was :+ me eige adum? Wat is dat voor taal?

Als het koud is op je kamer moet je de kachel aandoen. En kom op, je bent toch niet bang voor spoken? :D

lisenpip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 10:26

antje_vip schreef:
Oke offtopic maar ik dacht dat je hooguit 10 was :+ me eige adum? Wat is dat voor taal?

Als het koud is op je kamer moet je de kachel aandoen. En kom op, je bent toch niet bang voor spoken? :D

Nee dat was toch een grapje zei ik al hoor. En de kachel gaat in de nacht uit dus dat kan niet.... En oordeel niet over hoe iemand typt ik kan er niks aan doen. :s