Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik dierf dit niet nemen omdat om de bijsluiter staat dat je eerst arts moet raadplegen...

Angeliekje schreef:Toevallig was ik afgelopen vrijdag klaar met mijn antibioticakuur ivm een urineweg infectie, maar ik moet zeggen dat ik er niet echt ziek van geweest ben. Wel had ik lichtelijk dunne ontlasting, maar dat stond ook als bijwerking in de bijsluiter. Was ook mijn allereerste AB kuur, dus weet ook zo niet of je er echt ziek van kan worden. Misschien kan je dan beter toch de HA even bellen morgen?
Lotus83 schreef:Angeliekje schreef:Toevallig was ik afgelopen vrijdag klaar met mijn antibioticakuur ivm een urineweg infectie, maar ik moet zeggen dat ik er niet echt ziek van geweest ben. Wel had ik lichtelijk dunne ontlasting, maar dat stond ook als bijwerking in de bijsluiter. Was ook mijn allereerste AB kuur, dus weet ook zo niet of je er echt ziek van kan worden. Misschien kan je dan beter toch de HA even bellen morgen?
Voor een UWI krijg je vaak een andere kuur; furabid (nitrofurantoïne)
amoxiciline is bijvoorbeeld een kuur waar wel degelijk nare bijwerkingen aan vast zitten....

eerste 3 dagen antibiotica zijn ellendig en dan gaat het ook steeds wat beter