Vandaag maar afspraak bij de huisarts gemaakt, lekker gaat het nog niet en het zit me met alles in de weg. Houd me snachts wakker omdat ik gewoon geen houding kan vinden wat pijnloos ligt.
Tja en dan zit je daar, aantal oefeningen, huisarts die hier en daar wat drukt en voelt en dan het geen wat mij van de week al eerder was gezegd ik moet mijn rug laten kraken.... Ben zo bang dat het echt giga zeer doet (al is dit ook geen pretje....) En daarna moet ik nog aan de gerichte sport fysiotherapie.
Huisarts snapte niet goed waarom ik deze klachten heb aangezien ik toch wel fanatiek rijd, had volgens haar ook wel echt een 'ruiterrug' (erg goed ontwikkelde rugspieren) maar ik ben zo vreselijk in onbalans i.c.m. buik en rugspieren, buikspieren doen niks en zijn juist totaal niet ontwikkeld (wat wel zou moeten). Dat verklaart ook waarom ik dit nu heb, doe schijnbaar werkelijk alles met mijn rug.
Dat word nu dus kraken en gerichte sport fysiotherapie zodat ik toch echt ga leren meer mijn buikspieren te gebruiken. Hoewel ik met dat laatste eigenlijk heel blij ben en het stiekem ook wel iets is wat ik zelf al wel langer wist ben ik zo bang voor dat kraken. Hoewel ik daarna als het goed is van de pijn af ben lijkt het me zo pijnlijk...

Ervaringen? Ben al lang blij dat ik iig een hele fijne therapeut toegewezen heb gekregen.

Je klachten klinken als je SI-gewricht
Vinden het niet pijn doen. 
Het klinkt misschien raar maar ik voel de last echt 'wegtrekken' daarna
ben van die rottige pijn af !