Over twee uur heb ik een afspraak bij de tandarts om een gaatje opnieuw te laten vullen, de vulling zit niet goed vanwege een falende vorige tandarts. Maar ik ben ZO bang! Het stomme is dat dat door een wortelkanaalbehandeling is gekomen bij een andere tandarts. Ik heb nog nooit zoveel pijn gehad, verschrikkelijk, de tranen schieten in mijn ogen als ik eraan terugdenk... Heb bij deze ook al een WKB gehad maar dat viel echt ontzettend mee. Het enige onprettige was het prikje van de verdoving, dat is wel altijd even naar maar daarna voelde ik echt helemaal niks meer. Helemaal prima dus
Ik heb nu dus ook last van mijn kaak aan de kant waar hij moet vullen geloof ik. Als ik mijn mond erg wijd open doet doet het pijn en ik kan het ook niet lang aanhouden. Volgens mij kan ik het ook niet op zijn wijdst opendoen. Ik ben nu dus echt heel erg bang dat ik weer een WKB moet... Echt vreselijk, ik sta echt doodsangsten uit op het moment! Terwijl het echt nergens op slaat, de tandarts heeft gezegd dat hij ervoor kan zorgen dat ik bij geen enkele behandeling pijn voel. En daar vertrouw ik hem wel in, hij is heel vriendelijk en gezellig, het internet staat ook vol van positieve ervaringen van normaal angstige patienten.
Maarja. Ik durf niet!! Help me!!

Sterkte trouwens:Ik weet wat je nu voelt 
dus ik heb dit gevoel sinds gisteren ook al lekker op zitten bouwen... 
en mijn tong flapperde alle kanten op dus toen moest er nog meer zwaar geschut mijn mond in geschoven worden. Heb een paar keer een klein beetje pijn gehad maar toen was hij steeds net klaar dus dat was ook niet zo heel erg. Ik ben helemaal volgestouwd met verdoving, mijn gezicht hangt op halfzeven nu
Eenmaal in de kamer was het van 'Ja ik zal u alvast linksonder en rechtsboven verdoven' '.. Ehh, het ging toch maar om één gaatje?' 'Neehoor, voor twee' Nou goed dan, dacht ik.. Bleken het er drie te zijn. Ik vond het al zo lang duren rechtsboven. Maarja. Het waren trouwens geen echte gaatjes maar vullingen die opnieuw moesten worden gezet, vorige tandarts heeft de vullingen niet goed gezet waardoor er kiertjes waren ontstaan tussen de vulling en de tand, en daar kan makkelijk een gaatje vormen.