Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
rindin schreef:Is niet erg, er is/gaat niks kapot. Kan zijn dat je bij een migraine-aanval je spieren wat verkrampt, waardoor de (facet)gewrichtjes in je nek wat belemmerd worden in beweging. Kan ook zijn dat er een vacuüm ontstaat in je gewrichtjes. Niks van aantrekken, alleen als het hinderlijk of pijnlijk wordt even langs de fysio.
Zonder pijn of een bewegingsbeperking zou ik niet zomaar naar een chiropractor gaan, daar zie ik het nut niet van in.
Raponsje schreef:Om je houding te verbeteren ga je naar een mensendieck, niet naar een chiropractor.
Een chiropractor is om te kraken, niet om je houding te corrigeren.
Wil niet zeggen dat het niet lekker is om af en toe naar een chiropractor te gaan, ik laat mezelf 2 keer per jaar kraken omdat ik anders ook vast ga zitten en om migraine inderdaad te minderen.
Wél ben ik daarvoor in therapie geweest bij een mensendieck om mijn houding te verbeteren om juist te voorkomen dat ik verstijfd liep / zat zodat mijn bezoekjes aan de kraker zo minimaal mogelijk werden.
Raponsje schreef:Schijnbaar wil TS niks aan nemen van een ander zolang iedereen maar oh en ah wat zielig blijft zeggen.
Zelfs ik verwijs regelmatig mensen door naar de fysio of mensendieck omdat ze anders blessures krijgen.
michelle933 schreef:Raponsje schreef:Om je houding te verbeteren ga je naar een mensendieck, niet naar een chiropractor.
Een chiropractor is om te kraken, niet om je houding te corrigeren.
Wil niet zeggen dat het niet lekker is om af en toe naar een chiropractor te gaan, ik laat mezelf 2 keer per jaar kraken omdat ik anders ook vast ga zitten en om migraine inderdaad te minderen.
Wél ben ik daarvoor in therapie geweest bij een mensendieck om mijn houding te verbeteren om juist te voorkomen dat ik verstijfd liep / zat zodat mijn bezoekjes aan de kraker zo minimaal mogelijk werden.
uhh ik weet niet hoor..
maar volgens mij klets je echt onzin nu![]()
ik ben naar de chiropraktor gegaan omdat ik zon last van mijn RUG/nek had, fysio en dat gezeik heeft tog geen nut gehad allemaal toen.. ook dik 2 jaar gedaan dat. toen kwam dus de conclusie dat ik schreef stond en heel veel spanning in mijn rug/nek en schouders had. en door die 4 jaren bij de chiropraktor te lopen is mijn houding (gespannen) veel minder geworden, en de pijnen in mijn rug zijn ook weg.. dus ik weet niet wat je allemaal voor onzin praat hoor
michelle933 schreef:Raponsje schreef:Schijnbaar wil TS niks aan nemen van een ander zolang iedereen maar oh en ah wat zielig blijft zeggen.
Zelfs ik verwijs regelmatig mensen door naar de fysio of mensendieck omdat ze anders blessures krijgen.
nergens last van en ze weten heus wel waar ze mee bezig zijn hoor![]()
tis geen ali klinkiek in den haag hoor
Raponsje schreef:michelle933 schreef:Schijnbaar ben je niet op de goede plek want je moet steeds terug komen.
Overigens zie ik dat je 19 jaar bent en als je advies en ervaringen vraagt zou het je niet mis staan om je vijandelijke en onvriendelijke commentaar achterwege te laten.